Ο Σερβετάς κατέρριψε τον μύθο!

0
Ο Πέτρος Κωστόπουλος αποφάσισε να κάνει μία "κλασσικούρα" όπως είπε, ερώτηση στον Γιάννη Σερβετά, όμως η απάντηση που έλαβε ήταν αποστομωτική."Το χιούμορ είναι σεξουαλικό για τις γυναίκες" ρώτησε ο παρουσιαστής για να λάβει την εξής σαφή απάντηση...."¨ΟΧΙ".
Ο Γιάννης Σερβετάς δικαιολόγησε την σιγουριά του με επιχειρήματα βέβαια..."Γιατί έπρεπε να έχω στρατιές γυναικών απ' έξω. Εκτός αν δεν έχω καθόλου χιούμορ και με κοροϊδεύουν όλοι οι φίλοι μου. Έχω. Δεν έχω; ρώτησε λαμβάνοντας θετική απάντηση που τον οδήγησε στο εξής συμπέρασμα- απορία..."Που είναι όλες οι λυσσάρες αυτές;"

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !