Αρης Πλασκασοβίτης: "Δεν βγάζω γλώσσα στην κριτική επιτροπή"

0

Eίναι ένα από τα φαβορί του «Greek idol» και από τις οντισιόν ακόμη έχει κάνει το κοινό να περιμένει τη στιγμή που θα τον ακούσει στα live. Αυθόρμητος, αισιόδοξος, επίμονος, είναι τρεις από τις λέξεις που τον χαρακτηρίζουν περισσότερο.

Ο Αρης Πλασκασοβίτης ήρθε από την Κέρκυρα όχι μόνο με πολλά όνειρα αλλά βάζοντας και το μεγάλο στοίχημα να μείνει στον χώρο.

Στο βιογραφικό του έχει σπουδές στον χορό, στο τραγούδι και στη... φυσικοθεραπεία! Είναι ένας πραγματικός entertainer, καθώς δηλώνει ηθοποιός, χορευτής και τραγουδιστής. Στα 21 του χρόνια έχει ήδη συμμετάσχει σε μιούζικαλ, σίριαλ και μουσικοχορευτικές παραστάσεις και έχει κερδίσει βραβείο σε πανελλήνιο διαγωνισμό χορού το 2006. «Οταν πήγαινα σχολείο είχα κερδίσει το δεύτερο βραβείο σε σχολικούς αγώνες που είχαν γίνει στα Ιωάννινα».  

Η ΖΩΗ ΤΟΥ
Εχει έναν αδελφό 26 χρόνων, οι γονείς του είναι στην Κέρκυρα και όποτε το πρόγραμμά του το επιτρέπει, πηγαίνει στο νησί για να δει τους δικούς του και τον επιστήθιο φίλο του. Εχει ένα σκυλί, τον Εκτορα. Τον είχε βρει από κουταβάκι και του λείπει. Οσο για το τραγούδι, ο Αρης λέει: «Φωνητική δεν έχω κάνει παρά μόνο τους τελευταίους δύο μήνες και κάποια μαθήματα με την Τζούλι Μασίνο όταν ήρθα στην Αθήνα και τώρα με τη Βασιλική Ρόρη. Κάνω δηλαδή συνολικά τέσσερις μήνες».

Η πρώτη εμφάνισή του ήταν στη σειρά «Steps» του ΑΝΤ1 και κατάφερε να μας κάνει κλικ. «Ηταν η πρώτη μου δουλειά με το που ήρθα στην Αθήνα. Ξεκίνησα να ψάχνω κατευθείαν για δουλειά και η φίλη μου Ναντίν Ξηντάρα μου είπε για την οντισιόν και με προέτρεψε να πάω. Εκανα το guest στο πρώτο επεισόδιο γιατί μετά με πήραν από την Κρατική Σχολή όπου έδινα εισαγωγικές και προτίμησα τη σχολή από τηη σειρά».

ΣΤΟ REALITY
«Δεν ήμουν υπέρ ούτε του “Χ-Factor” ούτε του “Greek idol” και κανενός talent show. Με έπεισαν οι φίλοι μου να δηλώσω συμμετοχή και αν έμπαινα, καλώς. Το είχα πει και στη Βαλάντω, την Αντιγόνη Ψυχράμη και τη Νικόλ που είναι μεταξύ αυτών που με παρότρυναν να πάρω μέρος. Τελικά κατέληξα να είμαι στα live. Η καλύτερή μου στιγμή νομίζω ότι δεν έχει έρθει αλλά, αν μπορούσα να πω μία, θα έλεγα το πρώτο live».

Στην ερώτηση αν θα έπαιρνε μέρος στο «Dancing with the stars» απαντά: «Δεν μου αρέσει το latin σαν χορός. Μου αρέσει να το βλέπω σε άλλους, όχι να το χορεύω εγώ. Νομίζω επειδή δεν είναι πάνω στα δικά μου στοιχεία. Αν ήταν hip hop ή freestyle, μπορεί. Θα το έκανα πάντως καθαρά για τον φιλανθρωπικό χαρακτήρα».

ΦΙΛΙΕΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΤΟΥ «RENT»
«Οταν είχα κάνει την οντισιόν για το θεατρικό μιούζικαλ “Rent” πέρυσι, η σκηνοθέτις μου είχε πει να πάω να δουλέψω αλλού και, αν πήγαιναν καλά τα πράγματα και πήγαινε το έργο δεύτερη χρονιά, θα με έπαιρνε. Το καλοκαίρι που μας πέρασε, γύρισα από διακοπές και πήγα και βρήκα τη Θέμιδα, τη σκηνοθέτιδα του “Rent”. Εκείνη την ημέρα ήταν και ο Αργύρης Αγγέλου στην οντισιόν. Η φιλία μας αναπτύχθηκε μέσα από ένα κομμάτι του έργου, αφού προθυμοποιήθηκε να με βοηθήσει να το δουλέψω έτσι ώστε να μπορέσω να το παρουσιάσω στη Θέμιδα. Ετσι αναπτύξαμε μια πολύ ωραία σχέση φιλίας και συμπάθειας και όποτε ήθελα με βοηθούσε. Είναι πάρα πολύ καλό παιδί. Προσπαθώ να μην μπερδεύω τα επαγγελματικά με φιλίες. Κάναμε όμως παρέα και, όταν βρίσκει χρόνο, μιλάμε. Τον είχα δει στα πρώτα επεισόδια του “Dancing with the stars”, είναι πάρα πολύ καλός και θέλω να φτάσει στον τελικό. Είμαι σίγουρος, γιατί το έχει.

Από την άλλη, η Τάμτα είναι ένα πολύ ριψοκίνδυνο άτομο, με την καλή έννοια. Χαίρομαι πάρα πολύ που δεν έχει εκμεταλλευτεί με κακό τρόπο την αναγνωρισιμότητά της και είναι απλή, επικοινωνιακή και βοηθάει. Και ο Ησαΐας Ματιάμπα, με τον οποίο είμαστε φίλοι, είναι ένα “τρελοκομείο” γιατί μπορεί να τον πειράζεις και εκείνος να δείχνει σοβαρός αλλά, αν αφεθεί, είναι παιχνιδιάρης. Στα παρασκήνια έπεφτε τρελό δούλεμα. Ηταν πολύ καλοί και με βοήθησαν να μπω στην παρέα τους».

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ: ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ
Μέχρι και την Α’ Λυκείου ήταν κλειστός χαρακτήρας. Οταν ξεκίνησε τον χορό έγινε πιο κοινωνικός. Τόσο οι συμμαθήτριές του όσο και οι υπόλοιπες κοπέλες στην Κέρκυρα τρελαίνονταν για τον Αρη. Τι πρέπει να έχει μια γυναίκα για να του κλέψει την καρδιά;

«Δεν κολλάω στην εξωτερική εμφάνιση αλλά στο μυαλό της. Μου αρέσουν οι ανεξάρτητες γυναίκες. Εκείνες που είναι έξυπνες και μπορείς να μιλήσεις μαζί τους, που έχουν δυναμισμό, αυτοπεποίθηση και αυτές που δεν λένε ψέματα και δεν λειτουργούν με ύπουλο τρόπο. Για κάποιο λόγο μου αρέσουν οι μικρότερες. Εχω ένα μικρό θέμα αν είναι μεγαλύτερη η γυναίκα, αν και ένα - δύο χρόνια δεν είναι διαφορά. Και αν καταφέρει να με γοητεύσει μια γυναίκα με τον τρόπο που θα με φλερτάρει, που κι εκεί χρειάζεται ένα όριο, γιατί κατ' εμέ ο άντρας πρέπει να είναι εκείνος που θα φλερτάρει, αν με γοητεύσει με το μυαλό της, την τσαχπινιά της, μπορεί να είναι και μεγαλύτερη. Εχει να κάνει με την ενέργεια και με τη χημεία».

Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
«Συμφωνώ και με τους τρεις με την κριτική που κάνουν και θα τη δεχτώ κι εγώ όταν μου γίνει. Συμφωνώ γιατί πέραν του ότι το έχουμε επιλέξει είναι πάρα πολύ δύσκολο και ψυχοφθόρο, γιατί πρέπει να δέχεσαι καθημερινά την κριτική και από τους επαγγελματίες του χώρου που θα μας επιλέξουν για συναυλίες ή για συνεργασία. Και πάνω απ' όλα από τον κόσμο, ο οποίος είναι αυτός που μας ανεβάζει και μας κατεβάζει από τον θρόνο της επιτυχίας και της επικαιρότητας. Νομίζω ότι έχουν δίκιο οι κριτές σε ό,τι μας λένε γιατί ειδικά τώρα που είμαστε πρωτοεμφανιζόμενοι δεν μας παίρνει κανέναν -και βάζω και τον εαυτό μου μέσα- ούτε να βγάζουμε γλώσσα ούτε να ασκούμε κριτική σε αυτά που μας λένε. Είναι έμπειροι άνθρωποι και μιλάμε και για τον κ. Πέτρο Κωστόπουλο που έχει χρόνια εμπειρίας στην πλάτη του, για την κυρία Ελλη Κοκκίνου που είναι επιτυχημένη και για τον κ. Κώστα Καπετανίδη. Πρέπει να δεχόμαστε την κριτική τους και να προσπαθήσουμε να διορθωνόμαστε».

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ DRAG QUEEN ΣΤΟ «RENT»
«Ενιωσα λίγο σαν τον Μελ Γκίμπσον»

«Δεν με επηρέασε καθόλου ο ρόλος της drag queen που είχα στο “Rent”. Είμαι ανοιχτόμυαλος άνθρωπος και έχω και φίλους οι οποίοι είναι ομοφυλόφιλοι. Αν ποτέ υιοθετούσα έναν τέτοιο τρόπο ζωής δεν θα είχα πρόβλημα να το εκφράσω. Θα το έλεγα ή θα το έδειχνα. Παρ' όλα αυτά, ένιωσα πολύ τυχερός που έπαιξα αυτόν τον ρόλο, γιατί ήταν ο πρώτος πρωταγωνιστικός ρόλος στο θέατρο. Γέλασα πάρα πολύ.

Με τον Angel έχουμε πάρα πολλά κοινά: είναι ένας πάρα πολύ αστείος άνθρωπος, κάτι που επιλέγω κι εγώ στη ζωή μου, και βλέπει τα πράγματα με αισιοδοξία. Επίσης, πάντα προσπαθεί να απαντάει με χιούμορ σε αυτούς που τον ενοχλούν και τον προσβάλλουν, αλλά με το ειρωνικό, το ωραίο, το έξυπνο χιούμορ, που είναι επίσης κάτι που κάνω κι εγώ όταν με προσβάλλουν και με ενοχλούν.

Είναι ένα αξιολάτρευτο πλάσμα, γι’ αυτό αγάπησα αυτόν τον ρόλο, πέρα από την “ιδιαιτερότητα” του χαρακτήρα, ότι του αρέσει να ντύνεται γυναίκα. Ηταν μια πρόκληση για μένα γιατί έπρεπε να μάθω να περπατάω σε τακούνια, πάρα πολύ αστείο, και μπήκα και στην ψυχολογία των γυναικών, το πώς σκέπτονται δηλαδή. Είχε πλάκα γιατί εξερεύνησα έναν νέο κόσμο και όπως κατάλαβα, οι γυναίκες δεν ξέρουν τι θέλουν.Είχε πολλή πλάκα γιατί για λίγο ένιωσα σαν τον Μελ Γκίμπσον στην ταινία “Αυτό που θέλουν οι γυναίκες”. Δεν θα έβγαζα τις τρίχες μου με τίποτε, αλλά έπρεπε να κάτσω να μάθω να βάζω βλεφαρίδες, glitter, σκιές, ρουζ (τι τραβάτε!) και όλα αυτά σε τρία λεπτά. Τόσος ήταν ο χρόνος που είχα».

Πηγή: Espresso

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !