Χατζηνικολάου:θα περιμένω μέχρι τις 15-6 που θα εκδικαστεί η υπόθεση του Alter

0
Για ακόμα μία φορά ο Νίκος Χατζηνικολάου αποφάσισε να δώσει μέσα από τον "Real Fm" τις δικές του απαντήσεις. Ετσι,σήμερα το πρωί φανερά ενοχλημένος τοποθετήθηκε δημόσια για το αν βρίσκεται σε συζητήσεις και διαπραγματεύσεις με κάποιο άλλο κανάλι.
"Το έχω πει σε όλους τους τόνους... Το έχω πει διακόσιες φορές και είμαι από τους ανθρώπους εκείνους που όταν αποφασίζουν να μιλήσουν εννοούν στο ακέραιο ότι λένε... Εχω πει ,λοιπόν, πολλές φορές μέχρι τώρα, πως δεν βρίσκομαι σε συζητήσεις με κανένα κανάλι. Δεν έχω προχωρήσει σε καμία άλλη τηλεοπτική επαφή για του χρόνου αυτή την εποχή, γιατί πολύ απλά, θέλω να παραμείνω στο Alter.Αυτό τι σημαίνει ; Πως θα περιμένω μέχρι τις 15 Ιουνίου που θα εκδικαστεί η υπόθεση του Alter για την υπαγωγή του στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα και ανάλογα με την απόφαση που θα πάρει η δικαιοσύνη, θα κινηθώ και εγώ. Αν το Alter καταφέρει να συνεχίσει τον τηλεοπτικό του δρόμο, στο Alter θα μείνω.Τι να πω ,λοιπόν, γι΄ αυτά τα σημερινά δημοσιεύματα που βλέπω ξανά μπροστά μου; Αν κάποιοι θέλουν να γράφουν μυθεύματα, προσωπικά δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο..." 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !