Σταματίνα Τσιμτσιλή:Ο Θέμης θα ήθελε να παρουσιάζω δελτίο ειδήσεων

4
Σε μια χρονιά που η τηλεόραση θυμίζει κινούμενη άμμο, η Σταματίνα Τσιμτσιλή «χρίστηκε» παρουσιάστρια του «Πολύ Μπλα Μπλα». H παρουσιάστρια μίλησε στο για τον γάμο της, τον σύντροφο της, αλλά και τα επαγγελματικά της σχέδια... - Είσαι στην τελική ευθεία για τον γάμο. Κάμερες θα υπάρχουν;
Θα υπάρξει μια ενδιάμεση λύση. Γιατί από τη μία δε γίνεται εγώ που ανήκω σε μια ζώνη που ασχολείται και προβάλλει τέτοια θέματα να είμαι αγενής απέναντι στους συναδέλφους, από την άλλη ο Θέμης είναι ένας άνθρωπος που δεν έχει καμία σχέση με αυτό το σπορ. Οπότε θα βρεθεί μία μέση λύση, ώστε και οι συνάδελφοι να είναι ευχαριστημένοι και να μην είμαστε αγενείς αλλά και ο άντρας μου να μπορέσει να το απολαύσει και να μην είναι με το άγχος «Παναγία μου, ποιος με απαθανατίζει αυτή τη στιγμή...».
- Οι συγκυρίες με τα επαγγελματικά και την κρίση σού έχουν στερήσει λίγη από τη χαρά του γάμου, να το χαρείς με την καρδιά σου;
Προφανώς και μου έχει στοιχίσει και γενικότερα αυτό που ζήσαμε τους τελευταίους μήνες στο κανάλι ήταν τόσο σκληρό, δύσκολο, που δεν ήταν εύκολο να το αντιμετωπίσουμε....
Ολο αυτό τον καιρό που αντιμετωπίζαμε αυτή την κατάσταση στο κανάλι, πρέπει να σου πω ότι και απομονώθηκα και μελαγχόλησα και στενοχωρήθηκα και μπήκα σε διαδικασία να σκεφτώ ότι όλα είναι ανούσια και προσωρινά και ανατρέπεται η ζωή σου από κει που δεν το περιμένεις. Αυτό το πράγμα φυσικά και μου στέρησε λίγη από τη χαρά και την ανεμελιά που θα έπρεπε να 'χω αυτό τον καιρό λίγο πριν από τον γάμο μου. Από την άλλη, ήταν και ένα μάθημα για μένα: ότι οι δύσκολες στιγμές έρχονται όταν νομίζεις ότι όλα σου πάνε καλά και ρολόι. Πέρασα από πολύ δύσκολα στάδια ψυχολογίας, πλέον είπα ότι δεν αξίζει να βυθίζεσαι στην απαισιοδοξία και τη μελαγχολία. Πρέπει να το παλεύεις.
- Ο Θέμης πώς σου συμπαραστέκεται;
Μου συμπαραστάθηκε και μου συμπαραστέκεται πάρα πολύ. Σε όλες τις μορφές... Συναισθηματική, ουσιαστική, συντροφική, υλική... Στάθηκε δίπλα μου.
- Την εκπομπή τη βλέπει;
Συνήθως εκείνη την ώρα δουλεύει. Εβλεπε το Σαββατοκύριακο και του άρεσε. Στον Θέμη αρέσει πολύ όταν ασχολούμαστε με θέματα επικαιρότητας, πιο σοβαρά θέματα. Ισως γιατί στο πίσω μέρος του μυαλό του θα ήθελε κάποια στιγμή να παρουσιάζω ένα δελτίο ειδήσεων κι όχι αυτό που παρουσιάζω. Με βλέπει. Με καμαρώνει, όπως κι εγώ τον καμαρώνω.
- Αν υποθέσουμε ότι στα επαγγελματικά δεν πάνε όλα καλά, σκέφτεσαι ότι δεν θα κάτσεις να σκάσεις, νιόπαντρη είσαι, θα μείνεις σπίτι να το χαρείς; Είναι ο γάμος ένα δίχτυ ασφαλείας;
Για κάποιες γυναίκες ίσως να ισχύει αυτό. Εγώ που έχω μάθει από τα 18 που είμαι σε αυτό τον χώρο να δουλεύω από το πρωί μέχρι το βράδυ, μου φάνηκε πολύ δύσκολο δύο μήνες να ξυπνάω το πρωί και να λέω: Ωραία, τώρα τι κάνουμε; Κοίταγα τον τοίχο και έλεγα: Τι θα κάνω σήμερα; Δεν είμαι γυναίκα που θα τη βρει να είναι όλη μέρα στους καφέδες, στα κομμωτήρια και στα νύχια. Εχω μάθει μέσα από τη δουλειά μου να διοχετεύω την ενέργειά μου.
- Εχεις σκεφτεί, τι θα κάνεις από τη νέα σεζόν;
Επειδή είναι πολύ έντονο αυτό που ζούμε, δεν έχω μπει στη διαδικασία να σκεφτώ το μετά. Ζω το τώρα, που είναι δύσκολο, και προσπαθώ να βάλω όλες μου τις δυνάμεις και όλη τη θετική μου ενέργεια στο τώρα. Κι επειδή ο κύκλος μου στο Alter είναι ένας όμορφος κύκλος -που μπορεί τον τελευταίο καιρό να έχει αρκετά προβλήματα, αλλά είναι μια ωραία συνεργασία για μένα- δεν έχει κλείσει στην καρδιά μου και στο μυαλό μου.
- Δηλαδή δεν έχεις κάνει επαφές με άλλα κανάλια;
Δεν έχω κάνει καμία επαφή. Εχει τύχει και με έχουν πάρει άνθρωποι που θεωρούνται στελέχη σε σταθμούς, αλλά με πήραν από ανθρώπινο ενδιαφέρον για να με ρωτήσουν αν είμαι καλά. Δεν με πήρε κανείς να μου κάνει πρόταση.
- Εχεις βρεθεί σε μια περίεργη θέση λόγω της φιλίας σου με το ζεύγος Σκορδά - Λιάγκα. Είναι εύλογο να περάσει από το μυαλό κάποιων αν έχεις συζητήσει με τη Φαίη, αν σου έχει δώσει κάποια συμβουλή ή αν σου έχει προτείνει συνεργασία. Η Φαίη είναι στη θέση του Πέτρου Μπούτου ή έχει τις αρμοδιότητές του;
Θεωρώ όλη αυτή την ιστορία τόσο ανούσια, τόσο ηλίθια και μόνο εκ του πονηρού μπορεί κάποιος να τη σκέφτηκε και να την επικοινώνησε. Ο κόσμος ξέρει πολύ καλά ότι η Φαίη δεν έχει τις αρμοδιότητες του Πέτρου Μπούτου, ούτε μου έκοβε μισθό για να λέω καλά πράγματα. Ούτε σχολίαζα ποτέ υποκειμενικά. Κι όποιος παρακολουθεί το «Μπλα Μπλα», ξέρει ότι πάντα ακούγονται και οι δύο απόψεις. Οι προσωπικές γνωριμίες μένουν εκτός πλατό. Δηλαδή ότι εγώ πιάνω την Τσόλκα, που είναι σαράντα χρόνια φούρναρης, ή τον Παπούλια και τους λέω θα πείτε αυτό και θα υποστηρίξετε εκείνο και εκείνοι τα λένε; Το θεωρώ βαθιά προσβλητικό προς το πρόσωπό μου αυτό και ηλίθιο. Δηλαδή τι είναι η Φαίη; Λύνει και δένει στο Mega και μου είπε «υποστήριξέ με να πάω καλά και του χρόνου θα σε φτιάξω;».
- Θα επιμείνω με το θέμα της Φαίης, γιατί ο καθένας θα μπορούσε να σκεφτεί ότι ως φίλες μπορεί να σε βοηθήσει και να συνεργαστείτε. Πώς να με βοηθήσει;
Να με πάρει στην εκπομπή της; Δεν μου το έχει προτείνει. Κι ούτε το έχουμε συζητήσει. Η Φαίη είναι δίπλα μου ως φίλη. Αν χρειαστεί να μου σταθεί και ως συνεργάτιδα, ο καιρός θα το δείξει. Προς το παρόν, συζητάμε αυτό που ζω από αγάπη και φιλικό ενδιαφέρον.
- Ξεκίνησες από ρεπορτάζ, μοντάζ, πανελίστρια και μετά παρουσίασες το «TV Weekend» και τώρα το «Μπλα Μπλα». Θα έκανες τώρα, λόγω των συνθηκών, την αντίθετη διαδρομή;
Δεν έχω μπει στη διαδικασία να το σκεφτώ. Αλλά επειδή είμαι σε μια φάση της ζωής μου που τα έχω ξανασκεφτεί όλα τώρα και τα έχω θέσει σε νέες βάσεις, αυτά που αφορούν τα επαγγελματικά μου, από δω και πέρα και επειδή μπαίνω σε άλλη φάση ζωής, θα ήθελα να κάνω κάτι που να με καλύπτει και να το απολαμβάνω. Αν αυτό δεν μου προταθεί τηλεοπτικά και δεν είναι ιδιαίτερα ελκυστικό για να το αποδεχτώ, μπορώ ακόμα να σκεφτώ να μπω στην οικογενειακή επιχείρηση της μητέρας μου. Δηλαδή νιώθω τυχερή που έχω ένα εναλλακτικό σχέδιο και εκτός του μικρόκοσμού μας. Οπότε δεν ξέρω. Οταν θα κληθώ να αποφασίσω, θα σκεφτώ τι θα απολαύσω περισσότερο.
- Θα ήταν σαν να κλώτσαγες τόσα χρόνια δουλειάς;
Οχι. Δεν την έχω ψωνίσει. Δηλαδή να νιώθω ότι μόνο βασική πρωταγωνίστρια - παρουσιάστρια ως ρόλος μου αρμόζει. Μπορεί να μου προταθεί να είμαι σε μια ομάδα συμπαρουσίασης που να είναι τόσο ωραία η πρόταση και τόσο ωραία η παρέα που να το δεχτώ και με χαρά. Δεν την έχω ψωνίσει να νιώθω ότι εγώ ανήκω μόνο στην κατηγορία βασική πρωταγωνίστρια-παρουσιάστρια. Σε καμία περίπτωση. Αλλά πια, δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να ξαναρχίσω κάτι από το μηδέν σε αυτόν τον χώρο. Δηλαδή, αν δεν μου προταθεί κάτι που πραγματικά να με ιντριγκάρει, δεν θα το κάνω. Προτιμώ να πάω στην οικογενειακή επιχείρηση, που θα κάνει και τον σταυρό της η μητέρα μου.
- Οι εξελίξεις στο κανάλι έβγαλαν το «Πολύ Μπλα Μπλα» εκτός στόχου τηλεθεάσεων;
Γιατί ξεκινήσατε τη σεζόν δυναμικά... Προφανώς. Και ξεκινήσαμε τόσο καλά, ήρθαν οι εξελίξεις που βρεθήκαμε στο μάτι του κυκλώνα, σίγουρα όταν χάνεται το καθημερινό ραντεβού και ο κόσμος μπερδεύεται, η εκπομπή χάνει κάτι από τη δυναμική της. Αλλά είναι τόσο σοβαρά τα προβλήματα εδώ μέσα, που ήταν το λιγότερο. Μπροστά στα προβλήματα που άκουγες, συναδέλφων που δεν μπορούν να επιβιώσουν γιατί δεν έχουν χρήματα, φάνταζε πολύ μικρό και ασήμαντο.
Δεν είμαι εξαρτημένη από την tv…
- Εξαρτημένη από την τηλεόραση είσαι;
Κατάλαβα ότι δεν είμαι εξαρτημένη από την τηλεόραση αλλά από την καθημερινότητα και τη ρουτίνα της δουλειάς μου. Δηλαδή αυτούς τους δύο μήνες (σ.σ.: κατά τη διάρκεια των απεργιών) που δεν είχα αυτή τη ρουτίνα, αισθανόμουνα αδρανής και μου έλειψε η ρουτίνα της εκπομπής.
- Η Ελεονώρα Μελέτη πήγε στο «Dancing». Εσύ θα πήγαινες;
Κοίτα, εγώ είμαι λίγο ψωνάρα, δηλαδή μου αρέσει να τραγουδάω, να τσαλακώνομαι. Αλλά ειδικά φέτος, έτσι όπως είναι τα πράγματα στο Alter, δεν ήθελα να χορέψω με τους φίλους μου, όχι στην τηλεόραση... Μου αρέσει το σόου, μπορεί και να το έκανα.
- Φέτος απασχόλησε πολύ την TV το θέμα της εγκυμοσύνης. Πώς το είδες αυτό;
Είναι πολύ φτηνό να υπονοήσεις ότι μια γυναίκα μπήκε στη διαδικασία να κάνει χρονοδιάγραμμα για την τηλεθέαση.
Πηγή:tv έθνος

Δημοσίευση σχολίου

4Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. kai egw thelw polla alla sobareyteite ligo pia eleos me to kathe modelo na mas leei oti thelei na leei kai delteio!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I Tsimtsili einai gia megalitera pragmata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχει δυνατότητες, αν σταματήσει τις χαριτωμενιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αντε η δευτεροκλασατη που την ειδε σταρ.Μου αρεσει που την πιστευουν καποιοι.Οτι πιο προσποιητο και ψευτικο υπαρχει στην τβ.Αν ηταν πιο αληθινη μπορει να αρεσε,επειδη ειναι ομορφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !