Ο Γιάννης Στάνκογλου μιλάει στο Tvnea

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ (Μέρος 2ο)
Στο 2ο μέρος της συνέντευξης, ο ταλαντούχος ηθοποιός Γιάννης Στάνκογλου μιλάει στα "Πρόσωπα" και στο Tvnea για την σχέση του με την τηλεόραση, την προσωπική του ζωή και αν του ταιριάζει ο όρος "χαζομπαμπάς", αλλά και για τα απρόοπτα που του έχουν συμβεί κατά την διάρκεια θεατρικής παράστασης...

- Τηλεόραση γενικά Γιάννη προλαβαίνεις να παρακολουθείς; Τώρα συγκεκριμένα όχι τόσο πολύ, αλλά γενικώς ναι βλέπω. Προτιμάω περισσότερο ντοκιμαντέρ ή ενημερωτικές εκπομπές και μου
αρέσει πάρα πολύ η εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη. Το Master Chef να σου πω την αλήθεια το είχα παρακολουθήσει μερικές φορές κυρίως για να δω κάποια φαγητά, επειδή μαγειρεύω και γω, αλλά δεν μπορούσα να κάτσω να το δω σαν σειρά επεισοδίων καθημερινά. Το έβλεπα δηλαδή για 10-20 λεπτά και το άλλαζα..

- Είσαι από εκείνους που κατηγορούν τα ριάλιτι, τις εκπομπές μαγειρικής και γενικώς κάποια προγράμματα ότι λόγω αυτών οι σειρές είναι πιο λίγες φέτος; Όχι δε θα το λεγα. Κοίταξε το "Master Chef" βγάζει ποιότητα κατά κάποιον τρόπο, δηλαδή η παραγωγή και το όλο στήσιμο της εκπομπής, αλλά υπάρχουν πολλά πράγματα αυτή τη στιγμή στην τηλεόραση όπως το Big Brother και οι μεσημεριανές εκπομπές που αναρωτιέσαι γιατί υπάρχουν...

- Από τις μετρημένες λοιπόν στα δάχτυλα σειρές που βλέπουμε την φετινή σεζόν, πλην το Νησί φυσικά, ξεχωρίζεις κάποια; Δεν έχω δει κάτι που να με τραβήξει ή να με συγκινήσει. Έχω δει κάποιες καλές ερμηνείες στις "Κούκλες" στο Mega, αλλά όχι δεν
υπάρχει κάποια σειρά που θα κάτσω να δω...

- Τώρα στην προσωπική σου ζωή Γιάννη πώς είσαι; Μου 'πες πριν (στο 1ο μέρος της συνέντευξης) ότι είσαι παντρεμένος, έχεις μια κορούλα.. Ναι είμαι παντρεμένος, η κόρη μου είναι 17μηνών και γενικά περνάω καλά. Βγαίνω όσο χρειάζομαι, έχω ηρεμήσει από τα πολλά ξενύχτια και το πολύ "έξω", και είμαι πολύ χαρούμενος με την μικρή.

- Ανήκεις στην κατηγορία του κλασικού "χαζομπαμπά" θα λεγες ή όχι; Ναι είμαι κανονικός χαζομπαμπάς (γέλια)! Κάθε μέρα βόλτες μαζί με την μικρή, τις πάνες της, τα φαγητά της όλα κανονικά, μπορώ να την συντηρήσω δηλαδή και μόνος μου.

- Φιλίες μέσα από τον χώρο έχεις κάνει; Ναι πολλές, δεν μπορώ να σου πω ότι έχω κάνει "κολλητούς" μέσα από τον χώρο αλλά γενικά σε όποια δουλειά έχω συμμετάσχει έχω γνωρίσει ανθρώπους που έχουμε κρατήσει φιλία.

- Σου έχει τύχει να περάσεις άσχημα σε κάποια συνεργασία σου; Έχω περάσει άσχημα σε μια συνεργασία στο θέατρο -δεν θα σου αναφέρω ονόματα κλπ- αλλά ήταν για λίγο. Λογικό είναι πάντως να συμβαίνει και αυτό, δουλειά είναι..

- Θυμάσαι κάποιο περίεργο περιστατικό που σου συνέβη κατά την διάρκεια παράστασης; Ναι, στο "Festen" μια γυναίκα είχε μπει πολύ μέσα σε αυτό που έβλεπε και, επειδή ο χαρακτήρας που υποδυόμουν εγώ ήταν ένας ρατσιστής και η αδερφή του είχε φέρει έναν μαύρο στην οικογενειακή γιορτή, ξεκίνησε να με βρίζει κατά την διάρκεια της παράστασης με φράσεις του τύπου "μαλάκα βγες έξω από δω" και τέτοια (γέλια). Εντάξει αυτό όπως καταλαβαίνεις είχε βέβαια την πλάκα του και αντέδρασα μέσα από τον ρόλο τραγουδώντας της ένα ρατσιστικό τραγούδι, την έβαλα στη θέση της και συνέχισα την παράσταση.

- Πώς θα μου περιέγραφες τον Γιάννη Στάνκογλου σαν προσωπικότητα; Είμαι αρκετά ανοιχτός, καλοπροαίρετος θα έλεγα, αρκετά εγωιστής και πιστεύω ότι είμαι αυτό που λέμε η ψυχή του πάρτι -όταν έχω δυνάμεις βέβαια!-. Δίνομαι εύκολα στον άλλο να τον ακούσω αλλά την ίδια στιγμή άμα στραβώσω με κάτι μου παίρνει λίγο καιρό για να το ξεπεράσω.

- Σου αρέσει να παίρνεις ρίσκα στην ζωή σου; Να ρισκάρεις γενικά; Ναι όσο μπορώ και μέχρι τώρα τουλάχιστον μου έχουν βγει σε καλό. Το μεγαλύτερο ρίσκο βέβαια ήταν το να γίνω μπαμπάς έτσι; (γέλια) Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ και δεν ήξερα αν ήμουν έτοιμος για αυτό. Γενικά πάντως παίρνω πολλά ρίσκα και νομίζω ότι αυτό σε εξελίσσει κατά κάποιο τρόπο, αρκεί να έχεις φτιάξει πάντα από πριν το "προστατευτικό δίχτυ" από κάτω τόσο για την δουλειά όσο και για την προσωπική σου ζωή.

- Ωραία, Γιάννη μου θέλω να σε ευχαριστήσω πάρα πολύ για την συζήτηση που είχαμε και να σου ευχηθώ καλή επιτυχία σε αυτά που ετοιμάζεις. Δηλαδή στο Νησί, στο θεατρικό "Σύλβια και Τεντ", στις ταινίες κλπ.. Εγώ σ'ευχαριστώ Αλέξανδρε και
καλή επιτυχία και σε σένα.

Διαβάστε επίσης:  ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Θα είναι η Ελένη Καρποντίνη στο "Wipeout 2";

Κάπου εδώ τα αποψινά "Πρόσωπα" και το 2ο μέρος της συνέντευξης με τον Γιάννη Στάνκογλου έφτασαν στο τέλος τους. Το ραντεβού μας ανανεώνεται για την μεθεπόμενη Δευτέρα στις 18:00 εδώ στο Tvnea, καλό σας βράδυ!

Αλέξανδρος Κούρτης
"Πρόσωπα 28/2"

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !