Ράνια Σχίζα:«Θέλω να σέβονται τη διαφορετικότητά μου»

1

Η Ράνια Σχίζα, πρωταγωνιστεί στην τηλεοπτική σειρά «Κούκλες» μαζί με τη Δήμητρα Ματσούκα, τη Μαρία Ζορμπά και τη Λίνα Σακά. Η ηθοποιός αρχικά αναφέρεται στις σχέσεις της με τις συμπρωταγωνίστριές της: «Δεν υπάρχουν μαλλιοτραβήγματα μεταξύ μας, δεν εξυπηρετούν κανέναν σκοπό. Είναι συνήθως αυτό που "φοριέται" και ελκύει τους τηλεθεατές να παρακολουθούν εκπομπές με τέτοια θέματα. Τους κάνει να φεύγουν από τα προβλήματά τους», τόνισε. Στη συνέχεια μίλησε για το χαρακτήρα της και πώς πρέπει να αντιμετωπίζει ο καθένας τους συναδέρφους του: «Θέλω να σέβονται τη διαφορετικότητά μου, όπως κάνω και εγώ, έτσι προχωρούν οι σχέσεις. Να υποβάλλεις τον άλλον να σε σέβεται και όχι να του το επιβάλλεις». Ταυτόχρονα όμως η ίδια είπε πως απολαμβάνει τη μοναξιά: «Είμαι μοναχική και δεν είναι απαραίτητα αρνητικό. Έχει να κάνει με το αν σου αρέσει να κάνεις παρέα με τον εαυτό σου»....

Εκτός όμως από τα επαγγελματικά της, η γνωστή ηθοποιός μίλησε και για τα προσωπικά της. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στη σχέση της με τον άντρα της λέγοντας πως «δεν τον φοβίζουν οι δυναμικές γυναίκες». Τέλος, μίλησε για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια: «Έχω περάσει οικονομικές δυσκολίες. Ο πατέρας μου ήταν φούρναρης και έχω δουλέψει πολύ στο φούρνο. Είναι σημαντικό να περνάς από τέτοιες δουλειές γιατί εκτιμάς πολλά πράγματα. Όπως επίσης εκτιμάς περισσότερο τον κάθε άνθρωπο στο πόστο του. Εργάτες είμαστε όλοι».

Λοιπόν

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !