Μαρία Σολωμού:Mου έγινε πρόταση για το DWTS και τους είπα όχι

0
Καλεσμένη στο «Πρωινό Mou» ήταν σήμερα το πρωί η Μαρία Σολωμού, η οποία μίλησε για τον 5χρονο γιο της, τον έντονο χαρακτήρα της αλλά και τις προκλητικές απαντήσεις που δίνει στις συνεντεύξεις της. Τις τελευταίες μέρες πολλά ονόματα έχουν ακουστεί ότι θα συμμετέχουν «Dancing With the Stars». Ένα από αυτά ήταν και εκείνο της Μαρίας Σολωμού. Η ίδια εξήγησε πως της έγινε πρόταση αλλά αρνήθηκε: «Λέγανε πως θα είμαι στο "Dancing With the Stars". Ναι, μου έγινε πρόταση και τους είπα όχι! Δεν είμαι τρελή να πω "ναι" στο "Dancing With the Stars". Πρώτα μού το ψιθύρισαν φίλοι μου, οι οποίοι το είχαν διαβάσει. Δεν μου το είχαν προτείνει ακόμα. Μετά μου το πρότειναν». Αναφέρθηκε όμως και στη χημεία των ανθρώπων: «Δεν υπάρχουν πολλές γυναίκες, οι οποίες μου ταιριάζουν σαν στιλ. Δεν έχουν τη σωστή ενέργεια», ενώ συμπλήρωσε πως πιστεύει ότι όλοι δεν ταιριάζουν με όλους: «Δεν μπορείς να αρέσεις σ' όλους. Αντίστοιχα θα αρέσεις σε κάποιες γυναίκες και υπάρχουν άλλοι τόσοι που από πίσω θα μου ρίξουν μούντζες....
Δεν το λένε από μπροστά γιατί θα τους απαντούσα!». Στη συνέχεια τόνισε ότι δεν θα έψαχνε ποτέ τα πράγματα του συντρόφου της: « Όχι, γιατί είναι κατινιά αλλά γιατί φοβάμαι το τι θα βρω. Η άγνοια κάποιες φορές είναι πολύ σημαντική!». Μεγάλο θέμα όμως γίνεται σε κάθε της συνέντευξη καθώς οι απαντήσεις της θεωρούνται πολύ ανατρεπτικές και προκλητικές. Η ίδια εξήγησε πως οι απαντήσεις της δεν είναι επιτηδευμένα προκλητικές και πως πολλές φορές μετανιώνει για όσα λέει: «Δεν λέω κάτι για να φοβίσω κάποιον. Με ρωτάνε και απαντάω. Και δεν λέω ολόκληρη την αλήθεια, φαντάσου να την έλεγα. Δεν λέω πως οι δηλώσεις που έχω κάνει εκ των υστέρων έχουν βγει υπερβολικές. Θα τις έπαιρνα όλες πίσω, αν ήξερα το τι θα γινόταν μετά. Όταν το δηλώνω δεν καταλαβαίνω πως είναι υπερβολικό. Την ώρα που απαντάω δεν λογοκρίνομαι. Λέω αυτό που πιστεύω. Αν με ρωτήσεις αν έχω μετανιώσει, ναι έχω μετανιώσει πολύ. Κάθε φορά λέω πως θα προσέχω αλλά δεν υπάρχει περίπτωση». Η Μαρία Σολωμού εξήγησε όμως πως της είναι πολύ δύσκολο να αρνηθεί να απαντήσει σε κάποια ερώτηση αλλά και να διαχειριστεί σοβαρά θέματα: «Μου είναι πολύ δύσκολο να πω όχι. Δεν είμαι καλή. Δεν μπορώ να διαχειριστώ τον εαυτό μου, ούτε να κλείσω συμφωνίες οικονομικές. Ειδικά τώρα με την οικονομική κρίση, σκέφτομαι να τους δώσω κάτι. Γι' αυτό προτιμώ να μην ακούσω την ερώτηση και να πω κατευθείαν όχι, για να μην μπω στη διαδικασία να σκεφτώ να απαντήσω». Προσπάθησε όμως να ξεκαθαρίσει τι εννοούσε όταν είπε σε μία συνέντευξη της πως έχει απατήσει όλες τις σχέσεις της: «Πόσο πουριτανοί είμαστε; Πιο συγκεκριμένα στη συνέντευξη δεν είπα ότι έχω απατήσει όλες μου τις σχέσεις, είπα σχεδόν όλες. Εγώ δεν ξέρω κάποιον που να είναι πολύ πιστός. Από τους 10 ανθρώπους που ξέρω οι 8 έχουν απιστήσει, δεν ξέρω ανθρώπους που να είναι ερωτευμένοι, σε σχέση πάνω από 3 χρόνια που να είναι πιστοί». Δεν θα μπορούσε όμως να μην κάνει αναφορά στο γιο της: «Έχω ένα αγόρι. Υπάρχει ένα θέμα εκεί πέρα. Έχω φοβερή αδυναμία. Είναι έρωτας. Προσπαθώ να έχω όρια. Όχι να είμαι αυστηρή αλλά να έχει όρια και το έχουμε συνεννοηθεί. Και επίσης οι μανάδες που δουλεύουν ολημερίς έχουν αυτό που λέγεται "τύψεις". Είναι κακό και για σένα αλλά και για το παιδί που το καταλαβαίνει. Με ρωτάει 'Πότε θα έρθεις;" και εκεί κάνω μία διαδρομή μισής ώρας μέσα σε 5 λεπτά για να προλάβω». Τότε η Φαίη Σκορδά τη ρώτησε αν είναι δύσκολο να μεγαλώνει το παιδί μόνη της, χωρίς τη φυσική παρουσία του πατέρα στο σπίτι: «Η καθημερινότητα είναι πιο δύσκολη, όταν είσαι μόνος σου» ήταν η απάντηση της γνωστής ηθοποιού.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !