Αλέξανδρος Μπουρδούμης:«Δεν θα κρίνω εγώ τι επαγγέλλεται η Ζέτα»

6

Ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης σχολίασε το όλο θέμα που πρόεκυψε για το αν η Ζέτα Μακρυπούλια είναι ηθοποιός ή όχι. Τι είπε; «Ο Τσαρούχης έλεγε “στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι”. Δεν θα κρίνω εγώ τι κάνει καθένας στη ζωή του, τι επαγγέλλεται . Και ο Ρουβάς έκανε ταινία. Ποιος δικαιούται να λέει ποιος είναι τι, αν τον θεωρώ ισάξιό μου, όμοιό μου, συνάδελφό μου; Ο καθένας κρίνεται από τις επιλογές που κάνει. Οι επιλογές μα θα δείξουν τι είμαστε, τι επάγγελμα κάνουμε τελικά», δήλωσε ο ηθοποιός.

Πηγή: ΕΓΩ

Δημοσίευση σχολίου

6Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. Ακριβώς αυτό κύριε μπουρδούμη βάση των επιλογών της κυρίας μακρυπούλια δεν είναι ηθοποιός... Τι να θυμηθούμε τους 4??? Τις θανάσιμες πεθερες??? Το κλειδί του παραδείσου??? Την συμμετοχή της στο safe sex??? Σε όλα αυτά ήταν οτιδήποτε θέλετε εσείς εκτός από ηθοποιός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οποιος παιζει σε σηριαλ δεν σημαινει πως ειναι απαραιτητα ηθοποιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η γυναικα εχει σπουδασει ηθοποιος και εξασκει και το επαγγελμα. Αρα τι ειναι φαρμακοποιος????? Το αν ειναι καλη ή οχι θα το κρινει ο καθενας μονος του οπως και ολα τα επαγγελματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mia xara itan stous 4 thewrw oti itan o pio adiprwsopeytikos rolos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @2:30 fenete ksexnas ton rolo tis sto Para 5 sto opoio edeikse oti exei talento !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !