Μαρία Μπεκατώρου:Το Just the two of us είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια

1
Η Μαρία Μπεκατώρου πρωταγωνίστησε στο νέο βιντεοκλίπ του Χρήστου Χολίδη με τίτλο «κακομαθημένο». Η ίδια είναι κακομαθημένη; Τι λέει για τον Χρήστο Χολίδη; Πιστεύει ότι στους άντρες περνάει τελικά περισσότερο το νάζι παρά ο τσαμπουκάς και ο δυναμισμός;
Μαρία σου ταιριάζει το τραγούδι; Είσαι δηλαδή λιγάκι κακομαθημένη;
«Όχι, καθόλου! Πιο μικρή ίσως, μια και ήμουν μοναχοπαίδι. Τότε γκρίνιαζα παραπάνω για να μου κάνουν τα χατίρια, δεν κάνω πια όμως τέτοια πράγματα».
Τώρα, με τόση επιτυχία στο “Just the two of us” υπάρχει φόβος να ξαναγίνεις κακομαθημένο;
«Το“Just the two of us” είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια. Εγώ μάλιστα που δεν θέλω και πολλά για να χαρώ, μπορώ να σου πω ότι είμαι και ευτυχισμένη κιόλας με ότι μου συμβαίνει.
Γιατί λοιπόν να γλιστρήσω στην κακομαθησιά μια τέτοια στιγμή;
Με το ντουέτο σου το Χρήστο Χολίδη πώς τα πας;
«Είμαστε μια χαρά, περνάμε ωραία κι είναι σαν να βρισκόμαστε διαρκώς σε ένα ατελείωτο πάρτι. Γελάμε συνέχεια. Είναι εκληκτικός και με βοηθάει πολύ».
Στους άντρες περνάει τελικά περισσότερο το νάζι παρά ο τσαμπουκάς και ο δυναμισμός;
«Ίσως εγώ πάντως δεν είμαι και τόσο δυναμική η αλήθεια είναι, ούτε ήμουν και ποτέ τσαμπουκάς».
Πηγή:Τηλέραμα

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !