Η Κατερίνα Καινούργιου μιλάει για Ηλιάκη, Λιάγκα, Σκορδά, Μενεγάκη κα.

0

Για την «προτίμησή» της στην Ελένη Μενεγάκη, τη γνώμη της για το δίδυμο Λιάγκα- Σκορδά αλλά και για την πολυσυζητημένη κόντρα της με την Μαρία Ηλιάκη, μίλησε η Κατερίνα Καινούργιου στην «Πρωινή Μελέτη»:


Για την Ελένη Μενεγάκη: «Έδωσα μια συνέντευξη φέτος, στην οποία είπα ότι πέρσι, αν δεν έκανα πρωινό, θα έβλεπα την Ελένη Μενεγάκη την οποία παρακολουθώ χρόνια. Και αυτό από κάποιους παρεξηγήθηκε. Απλά, η Ελένη κάνει ένα άκρως ψυχαγωγικό πρόγραμμα και μου αρέσει πάρα πολύ το πρωί να ξυπνάω και να βλέπω κάτι τέτοιο».

Η γνώμη της για τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδα (που αντικατέστησαν την πεντάδα του «Όμορφου Κόσμου» στο πρωινό του Mega): «Μου αρέσει πάρα πολύ το δίδυμο Λιάγκα- Σκορδά και μάλιστα μου αρέσει πολύ περισσότερο η Φαίη. Όχι μόνο σε σχέση με πέρσι, αλλά και σε σχέση με τον Γιώργο. Δεν το λέω αρνητικά για τον άνθρωπο. Είναι πολύ καλός δημοσιογράφος, αλλά νομίζω ότι αυτή είναι ο αρχηγός της εκπομπής».

Θεωρεί ότι βοηθάει στα νούμερα τηλεθέασης του «Πρωινού Mou» η εγκυμοσύνη της Φαίης; «Μια εγκυμοσύνη πάντα πουλάει. Στον τηλεθεατή αρέσει να βλέπει κοιλίτσες να φουσκώνουν. Είναι πολύ γλυκό. Και εμένα μου αρέσει να βλέπω κάτι τέτοιο!»


Διευκρινίζοντας πως μετά από μερικούς μήνες συνεργασίας, η σχέση της με τη Μαρία Ηλιάκη είναι πλέον πολύ καλή, η Κατερίνα πρόσθεσε: «Με υπερασπίζεται σε όλα, έχουμε γίνει κόμμα! (…) Εμένα η Μαρία μού άρεσε πάρα πολύ τηλεοπτικά και μου αρέσει. Από πέρσι γέλαγα πολύ μαζί της, μου αρέσει πολύ σαν παρουσιάστρια».

Ισχύουν οι φήμες που θέλουν τον Νίκο Μουτσινά να μην έχει πολύ καλές σχέσεις με τον Alpha; «Είμαι σίγουρη ότι δεν ισχύει καθόλου κάτι τέτοιο. Ο Νίκος έχει άψογη σχέση με το κανάλι και νομίζω ότι αυτό φαίνεται. Είναι σε μια εκπομπή που πάει πάρα πολύ καλά ειδικά στο νεανικό κοινό που είναι και το ζητούμενο του Aplha. Και εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι έχει άψογη σχέση με το κανάλι».

Είναι μόνη της αυτή την περίοδο; «Όχι, δεν είμαι μόνη μου. Είμαι καλά, είμαι ήρεμη. Νομίζω πως το παν στις σχέσεις είναι να είσαι ήρεμος. Να σε κάνει να νιώθεις ασφάλεια, να περνάτε καλά, να γυρνάς από την τσίτα της δουλειάς και να λες “τώρα θα πάω να ηρεμήσω”».

Είναι έτοιμη να παντρευτεί; «Όχι, είμαι μικρή ακόμα».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !