Δωροθέα Μερκούρη : Η συνάντηση με την Ελένη Μενεγάκη

giannis avramidis
0
Πριν από λίγες μέρες είχαν βγει οι πρώτες φήμες που ήθελαν τη Δωροθέα Μερκούρη να κάθεται στον καναπέ της Ελένης Μενεγάκη ως καλεσμένη. Όπως ήταν αναμενόμενο τα σχόλια ξεκίνησαν, καθώς η Δωροθέα είναι πρώην σύντροφος του νυν αγαπημένου της Ελένης, Μάκη Παντζόπουλου.

Σήμερα, Τετάρτη, η συνάντηση των δύο γυναικών έγινε πραγματικότητα. Λίγα λεπτά μετά τις 11, στο στούντιο μπήκε η Δωροθέα φορώντας ένα λεοπάρ strapless φόρεμα, μια μαύρη ζακέτα και έχοντας τα μαλλιά της πιασμένα σε έναν χαλαρό κότσο. «Ήρθα από την Ιταλία μόνο για σας, εννοείται. Χθες ήρθα και σήμερα το βράδυ ξαναφεύγω. Είδα λίγο τους γονείς και την αδερφή μου» ήταν οι πρώτες της κουβέντες.

Η ηθοποιός μίλησε για τη ζωή της στην Ιταλία με τις δύο κόρες της: «Μετακόμισα πέρυσι 4 Ιανουαρίου. Τα σήκωσα όλα και έφυγα. Έγινε μια ανατροπή το Νοέμβριο και έτσι έψαξα σπίτι στην Ιταλία, βρήκα και σχολεία για τα παιδιά και είπα στα κορίτσια ότι θα φύγουμε. Το 2005 ήρθαμε Ελλάδα από Αμερική και ξαναφύγαμε. Αγγλικό σχολείο σε Ελλάδα και στην Ιταλία βέβαια, έτσι ώστε στην ουσία συνεχίζουν το ίδιο σχολείο, το ίδιο σύστημα. Μαγικά κάπως θεώρησα ότι θέλω να δοκιμάσω πράγματα, γι’ αυτό έγινε αυτή η αλλαγή, αυτή η μετακόμιση. Πιο πολύ με οδήγησε η δουλειά μου. Για μένα είναι σημαντικό να κάνω σινεμά. Στην Ελλάδα έχουμε πολύ θέατρο, πολύ τηλεόραση αλλά όχι σινεμά. Ήμουν πολύ αισιόδοξη και τελικά έκανα πολύ καλά που πήγα. Γίνανε πολλά και ωραία πράγματα. Μόλις τελείωσα γυρίσματα για μια ταινία που παίζω έναν εκπληκτικό γυναικείο ρόλο, είναι θρίλερ και λέγεται “Taglioneto”. Ένιωθα υπέροχα όταν πήγα Ιταλία. Ήταν η στιγμή μου να ξαναγυρίσω στην Ιταλία την οποία λατρεύω όπως την Ελλάδα».


Πώς την αντιμετωπίζουν στην Ιταλία; «Πάντα με ρωτούσαν αν είμαι πιο Ιταλίδα απ’ ό,τι Ελληνίδα. Στην Ιταλία είμαι “η Ελληνίδα” και εδώ στην Ελλάδα είμαι “η Ιταλίδα”».

Πώς είναι ο ιδανικός άντρας για τη Δωροθέα; «Με τον άντρα με τον οποίο έκανα παιδιά με τράβαγε το ότι ήθελα να 'ναι μπαμπάς των παιδιών μου. Κάποιες φορές δυο άνθρωποι συναντιούνται για να κάνουν παιδιά και όχι για να είναι για πάντα μαζί. Είναι δώρο τα παιδιά. Δεν υπάρχει νόμος γενικά. Με άλλον θέλεις να έχεις κοινά ενδιαφέροντα και να μιλάτε ώρες και με άλλον κάτι άλλο. Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο».

Τέλος, η Δωροθέα αναφέρθηκε στο γάμο της με τον ολλανδικής καταγωγής Γουάρντ Σρέγκεχοϊρντ, που κράτησε 7 χρόνια. «Και με τον άντρα μου δεν μέναμε πάντα μαζί. Ταξίδευε ο ένας και ο άλλος και αυτό βοήθησε στο να κρατήσει ο γάμος τόσα χρόνια. Γενικά προτιμώ να φτιάχνω πρωινό στα παιδιά και να προσέχω τα σκυλιά παρά κάποιον άντρα. Ακόμα και τις περιόδους που θέλω πολύ κάποιον, όταν θέλω εγώ πρέπει να εξαφανίζεται (γέλια)». πηγή: Yupi.gr

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !