Χρήστος Φερεντίνος:'Δεν είμαι βύσμα κανενός'

5
Ο Χρήστος Φερεντίνος εξομολογείται πως ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στο χώρο,τονίζει πως ποτέ δεν είχε κάποιο βύσμα,αν του έχει προταθεί να κάνει πρωινό,αν έχει κάνει συμβιβασμούς και αν θα παρουσίαζε το "Big Brother".
Αν εξαιρέσουμε το σόου του Γιούρι Γκέλερ,για το οποίο οι κριτικές ήτανα αυστηρές,γενικώς είστε ένα αγαπημένο παιδί των media.
"Δεν έχω κανένα μέσο και ούτε είμαι βύσμα κανενός.Ξεκίνησα από τον Αθήνα 9.84,είχα πάει μόνος μου.Με πήραν επειδή είχα διάθεση και πάθος.Έτσι κινούμουν ,και τότε και σήμερα.Προσπαθώ πολύ να τηρώ κάποιες αρχές στην τηλεόραση και αυτό ίσως εκτιμάται.Ωστόσο πάντα έδινα σημασία στις κριτικές,όχι μόνο των τηλεκριτών αλλά και του κόσμου.Έχει συμβεί σε τηλεοπτικά πρόσωπα να λεχουν επιτυχία,να τους βρίζουν και να το γουστάρουν.Εγώ δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία.Προτιμώ να διατηρώ τις αρχές μου από το να κάνω μια τεράστια επιτυχία".
Ωστόσο,χρειάστηκε κάποιες φορές να συμβιβαστείτε;
"Βεβαίως.Συμβιβάζομαι και βρίσκω τρόπους να κινούμαι καθαρά επαγγελματικά.Απλώς ότι κάνω προσπαθώ να το φέρω στα μέτρα μου.Ελάχιστοι πια στην τηλεόραση μπορούν να κάνουν μόνο ότι θέλουν"....

Σας έχει προταθεί να κάνετε πρωινή ζώνη;
"Πολλές φορές και από παλιά.Μου το είχε προτείνει ακόμα και ο Θοδωρής Ρουσόπουλος,όταν ήμουν στο Mega.Και στον ΑΝΤ1 μου το πρότειναν πριν τιν Βίκυ Καγιά και τους Καραμέρο-Χαριτάτο.Όμως δεν είναι μέσα σε αυτά που θέλω να κάνω".
Θα παρουσιάζατε ένα ριάλιτι;
"Μπορεί ένα ριάλιτι τύπου "Big Brother" να έχει θέση στην τηλεόραση αλλά εμένα δεν μου πηγαίνει.Το "Ελλάδα έχεις ταλέντο είναι ένα ψυχαγωγικό ταλεντ σόου".
πηγή:ΕΓΩ

Δημοσίευση σχολίου

5Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. KΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ 2011 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέμπτη, 23 Δεκεμβρίου 2010
    19.4% 10 ΜΕ 1 ΜΑΖΙ
    19.4% ΠΡΩΙΝΟ MOU
    13.5% ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ
    9.3% ΣΚΑΪ ΤΩΡΑ

    ανατροπη μπραβο στα παιδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δηλαδη γονιδης κα τσιμτσιλη τους χαντακωσαν,οι δεκα μια τι ειχαν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μας πρηξατε πια μαυτη την ανατροπή
    Το Ότι η Μαρια Αγγέλε μου με μηδενικό κόστος κάνει 13% έναντι όλων αυτών στο σταρ Ειναι το μόνο αξιοσημείωτο στην πρωινή ζώνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !