Κόντρα ανάμεσα σε κανάλια και ηθοποιούς προκαλεί η εφαρμογή τοποθέτησης προϊόντων στις σειρές.

0
Κόντρα ανάμεσα σε κανάλια και ηθοποιούς προκαλεί η εφαρμογή της τοποθέτησης προϊόντων στις σειρές.Η ψήφιση του νόμου που επιτρέπει τη διαφήμιση μέσα στα τηλεοπτικά προγράμματα, βάζει νέους όρους στα συμβόλαια που καλούνται να υπογράψουν οι ηθοποιοί.
Οι πρωταγωνιστές σύμφωνα με δημοσίευμα, υποχρεούνται να αποδεχτούν τη διαφήμιση προϊόντων που θα γίνεται μέσα από τη σειρά, ενώ παράλληλα δεσμεύονται να μη συμμετέχουν σε διαφημιστικά σποτ άλλων προϊόντων.
Καλούνται, δηλαδή, να συναινέσουν σε διαφήμιση για την οποία δε θα αμείβονται οι ίδιοι, αλλά το κανάλι και η εταιρεία παραγωγής.
Η πρώτη σύγκρουση ηθοποιών και καναλιού σχετικά με την τοποθέτηση προϊόντων εκδηλώνεται στο «Πενήντα- πενήντα», δεδομένου ότι οι τρεις πρωταγωνιστές (Πέτρος Φιλιππίδη, Σάκης Μπουλάς και Παύλος Χαϊκάλης) συμμετέχουν ήδη σε διαφημιστικό σποτ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !