Κατερίνα Λέχου:Δεν είδα το πρώτο επεισόδιο της σειράς

0

«Δεν είδα το πρώτο επεισόδιο της σειράς, ήμουν έξω για φαγητό και δεν σήκωνα καν το κινητό μου», δηλώνει η πρωταγωνίστρια τη σειράς “To νησί», Κατερίνα Λέχου μιλώντας στο ραδιόφωνο του Love Radio! H ίδια μίλησε και για την αναδοχή ενός 15χρόνου αγοριού από την Γκάνα αλλά και για τον σύντροφο της, Μάνο Στρατάκη. «Σαφώς και δεν μπορώ να κρύψω τον άνθρωπο δίπλα μου, αλλά δεν είναι αι του στιλ μου να εμπορευτώ ή να πουλήσω τη σχέση μου»

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !