Άννα Πρέλεβιτς:Μιλάει για την συμμετοχή της στο πρωινό του ΑΝΤ1

3
Λίγες ώρες μετά την πρώτη της εμφάνιση στην εκπομπή «10 με 1 μαζί» του ANT1 με τον Σπύρο Χαριτάτο και τον Γιώργο Καραμέρο, η Άννα Πρέλεβιτς περιέγραψε την εμπειρία της.
Πως σου φάνηκε η πρώτη σου μέρα; Ομολογώ ότι είχα άγχος, αλλά ήταν το δημιουργικό. Αυτό που ζω θεωρώ ότι είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που μπορούσα να πάρω.
Oι γονείς σου σε παρακολούθησαν;Ναι με είδαν και χάρηκαν πάρα πολύ, επειδή ξέρουν πόσο μου αρέσει να μαθαίνω. Και πραγματικά θέλω να μάθω τα πάντα σε ό,τι αφορά μια εκπομπή, και μπροστά αλλά και πίσω από τις κάμερες. Και είναι όλοι πολύ καλοί μαζί μου και με βοηθάνε πάρα πολύ, ειδικά ο Γιώργος και ο Σπύρος.
Αλήθεια, πως προέκυψε η συμμετοχή σου στο «10-1 Μαζί»;
Από το καλοκαίρι συζητούσα με τον ANT1. Eίχα κάνει γενικά δοκιμαστικά για να με δουν οι υπεύθυνοι του σταθμού, αλλά λόγω υποχρεώσεών μου με τον διαγωνισμό Μις Υφήλιος, δεν μπορούσα τότε να αναλάβω κάτι. Τώρα όμως η πρόταση του Σπύρου και του Γιώργου ήρθε τη σωστή στιγμή.
Πάντως η άφιξή σου σχολιάστηκε ως τονωτική ένεση για την εκπομπή.
Εγώ δεν το βλέπω έτσι. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι μου δίνεται μια τεράστια ευκαιρία. Όσοι σχολίασαν την είσοδο μου στην εκπομπή, ως τονωτική ένεση, πιστεύω ότι το έκαναν για να δημιουργήσουν θέμα. Εξάλλου η Νανά Παλαιτσάκη, η Ανθή Βούλγαρη και η Ντόρα Κουτροκόη, οι τρεις κυρίες της ομάδας είναι εξαιρετικές στη δουλειά τους. Και επιπλέον ο Σπύρος και ο Γιώργος είναι πολύ καλοί δημοσιογράφοι και είναι τιμή μου που συνεργάζομαι μαζί τους και θα μπορώ να μάθω πράγματα απο αυτούς....
Μια και παρουσιάζεις την στήλη της ομορφιάς. Εσένα τι σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφη; Θα μας πεις ένα μυστικό σου; Όταν είμαι βαμμένη με natural look, γιατί πιστεύω ότι το φυσικό και το γνήσιο είναι τα μοναδικά που μπορούν να κάνουν μια γυναίκα όμορφη. Ένα από τα δικά μου μυστικά είναι να βάζω παγωμένο αρακά κάτω από τα μάτια για να εξαφανιστούν οι μαύροι κύκλοι όταν έχω ξενυχτήσει. Τα υπόλοιπα θα τα αποκαλύψω στην εκπομπή (γέλια).
Αστέρης Κασιμάτη για το Υupi
Διαβάστε ακόμα
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ:Όλο το παρασκήνιο και τα νέα πρόσωπα του 10 με 1 μαζί 

Δημοσίευση σχολίου

3Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. καλα μην χαιρεσαι και τοσο αν δεν κανεις νουμερα συντομα θα πας σπιτακι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. esu pou eisai hdh spiti sou kai den kaneis tipota?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω ειμαι σπιτι μου και κανω αυτο που θελω εγω.Δεν περιμενω την αgb για να δω μια ασπρη μερα.Εσυ τι κανεις πουλας πνευμα?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !