Ν.Μπουλέ: "Μετά από ένα χρόνο απουσίας, το Top Chef ήταν η καλύτερη επιλογή"

1

 "Δεν είχα κανένα πρόβλημα όποια μέρα και αν επέλεγε ο σταθμός να προβληθεί η εκπομπή", απάντησε η Νάντια όταν ρωτήθηκε αν ήθελε να μετακινηθεί το  "Top Chef" σε άλλη μέρα εκτός του Σαββάτου – όπως και έγινε τελικά.

"Με μεγάλη ειλικρίνεια σου λέω ότι το “Top Chef” ήταν και είναι η εκπομπή που ήθελα να παρουσιάσω. Και νομίζω ότι ύστερα από ένα χρόνο απουσίας ήταν η καλύτερη επιλογή", πρόσθεσε στη συνέχεια. Όσο για τον περιορισμένο ρόλο της στην εκπομπή: "Έχω περάσει από διαφορετικά τηλεοπτικά προϊόντα. Από το MAD όπου η εκπομπή βασίζεται 100% πάνω σου, μέχρι εκπομπές που βασίζονται περισσότερο στο κομμάτι της πειθαρχίας. (…) Ο ρόλος μου είναι αρκετά συγκεκριμένος στην εκπομπή και έτσι πρέπει να είναι. Έτσι γίνεται και στα format του εξωτερικού".

Όταν η συζήτηση πέρασε στην προσωπική ζωή της, η 26χρονη παρουσιάστρια δεν έκρυψε τον εκνευρισμό της για όσα έχουν κατά καιρούς γραφτεί: "Το τελευταίο διάστημα έχω διαβάσει και έχω ακούσει πολλές εκδοχές της προσωπικής μου ζωής, που είναι όλες αβάσιμες και αποτελούν σενάρια επιστημονικής φαντασίας. (…) Αυτό που δεν καταλαβαίνω και πλέον με ενοχλεί είναι ότι από τη στιγμή που δεν μπαίνω στη διαδικασία να απαντάω, δεν γίνεται να διαβάζω κάθε φορά και μια νέα εκδοχή. Υπάρχει και ένα όριο, σχετικά με το μπορούμε να γράψουμε και τι όχι, το οποίο έχει ξεπεραστεί πια".

Μάλιστα, αν και δεν θέλησε να απαντήσει στο αν εκείνη και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου χώρισαν, όπως αναφέρθηκε σε πρόσφατο δημοσίευμα, σχολίασε: "Μου έχει τύχει να με πάρει δημοσιογράφος, να με ρωτήσει αν παντρεύομαι, και επειδή δεν θέλησα να το σχολιάσω, ο συγκεκριμένος άνθρωπος έγραψε το αντίθετο, ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην προσωπική μου ζωή".

Τέλος, τόνισε: "Δεν παίζω κανένα απολύτως κρυφτό, ζω τη ζωή μου, όμως δεν υπάρχει κανένας λόγος να απολογηθώ στον οποιοδήποτε. Όταν θελήσω εγώ να πω κάτι που αφορά εμένα, θα το κάνω. (…) Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το κάνω, αν εγώ δεν το αισθανθώ". πηγή: Yupi.gr

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !