Ελένη Μενεγάκη «Μου είχαν πει το φλιτζάνι και τα βρήκαν όλα»

giannis avramidis
2

Την Πέμπτη, η Ελένη Μενεγάκη μέσα από την εκπομπή της αποκάλυψε ότι στο παρελθόν είχε εμπιστευτεί μια «καφετζού» για να της αποκαλύψει το μέλλον.


«Ήμουν στη Θεσσαλονίκη, η θεία ή η γιαγιά ενός γνωστού τραγουδιστή μου είχε πει το φλιτζάνι. Τότε ήμουν 20 ή 21 ετών και είχα στεναχωρηθεί πολύ με αυτά που μου είπε, γιατί δεν μου είχε πει τίποτα καλό για το άμεσο χρονικό διάστημα αλλά για τα 30 μου. Όταν είσαι 20 και σου λένε για τα 30 σού φαίνεται πάρα πολύ μακριά. Αυτά που ήθελα να ακούσω, δεν τα άκουσα, δεν μου έκανε τη χάρη. Πάντως, τα βρήκε όλα, μα όλα, τα πάντα».

Δημοσίευση σχολίου

2Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. ARE ELENITSA KAI GW EXW PAEI SE KAFETZOYDES/ ALLA MOY BRHKAN ALLA MOY BGHKAN KAI ALLA TA PERIMENW/TELIKA EISAI KAI SY MIA GYNAIKA SAN EMAS GIAYTO SAGAPAME

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τβνεα ξερω οτι δεν θα βαλεις το σχολιο μου παρο ολα αυτα ελπιζω οτι θα μου κανεις την χαρη
    Λοιπον σε καποιο σαιτ γνωστο εχουν την ιδια αναρτηση(Για τον καφε) μαζι με την σκορδα (αλλη αναρτηση)

    η ελενη προηγειται κατα πολυ σε εμφανισεις κλικ και μιλαμε για μια αναρτηση που ηταν αυτονοητη
    ενω της σκορδας που ηταν πιο ιντριγκαδορικη και θα πρεπε να εχει καποιος την περιεργεια να την διαβασει ειναι πιο λιγα με λιγοτερα λαικ
    Αραγε την τηλεθεαση πως την καθοριζει η agb??
    ποιος πουλαει πιο πολυ???
    η μηπως ειναι κατευθυνομενη επηρεασμενη απο αυτα που ακουνε κατα καιρους
    και τα παιδια του αντ εχουν ωραια εκπομπη αλλα μολις ειπανε κατι αρνητικο ξαφνικα επεσαν τα νουμερα τους
    Μηπως η τηλεθεαση δεν πρεπει να παρακολουθειται καθημερινα παρα μονο καθε μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !