Φαίη Ξυλά:Αισθάνομαι ευνοημένη που έχω δουλειά

2
Η Εύα των «Μυστικών της Εδέμ» ή η κατά κόσμον Φαίη Ξυλά μιλάει για τον γάμο της, το αν σκέφτεται να γίνει σύντομα μανούλα, αν την κουράζουν τα καθημερινά γυρίσματα και πώς περνάει η καθημερινότητά της μαζί με το σύζυγό της Κωνσταντίνο Γιαννακόπουλο.
 Είσαι η τυπική γυναίκα που θα πας στο σπίτι για να μαγειρέψεις και να κάνεις δουλειές του σπιτιού μετά τη δουλειά;
«Ναι ,μπορώ να είμαι όλα. Πάντα μου αρέσει να κάνω τις δουλειές του σπιτιού, γιατί θέλω να είναι καθαρό και περιποιημένο. Σίγουρα κάνω γενική καθαριότητα μία φορά την εβδομάδα και γενικώς προσπαθώ, μέσα στην εβδομάδα, επειδή έχω και ένα σκύλο τον Μόρτη, να είναι το σπίτι τακτοποιημένο. Επίσης προσπαθώ να μαγειρεύω για να τρώμε και λίγο καλά, γιατί δεν γίνεται να τρώμε όλη την ημέρα απέξω».
Ο Κωνσταντίνος σε βοηθάει;
«Ασχολείται πολύ και γενικώς είναι πολύ τακτικός. Καταλαβαίνει τα καθημερινά γυρίσματα που έχουμε και σε ότι χρειαστεί είναι δίπλα μου».
Δεν σε κούρασαν πια όλα αυτά τα καθημερινά γυρίσματα;
«Όχι. Ξυπνάω κάθε μέρα κατά τις 7.00 και ειδικά τώρα, που έχω και θέατρο για την παράσταση “Ο καλύτερος τρόπος να ζεις”, είμαι 15 ώρες στο δρόμο. Ωστόσο, μου είναι κάτι πολύ ευχάριστο, αν και κουραστικό σωματικά».
Αισθάνεσαι ευνοημένη που στη σημερινή εποχή, εργάζεσαι και στην τηλεόραση και στο θέατρο;
«Αισθάνομαι ευνοημένη που έχω δουλειά, σε μία περίοδο ανεργίας»....

Αισθάνεσαι άβολα όταν σου κάνουν κομπλιμέντα για την εμφάνισή σου;
«Μια χαρά αισθάνομαι !Ίσα ίσα που, η οποιαδήποτε φιλοφρόνηση είναι ευπρόσδεκτη».
Όταν είναι δίπλα ο Κωνσταντίνος, δεν ζηλεύει;
«Όχι. Το αντίθετο. Χαίρεται πολύ όταν οι άλλοι μου κάνουν κομπλιμέντα. Μα κι εγώ χαίρομαι όταν κάνουν κομπλιμέντα σε εκείνον».
Πώς είναι η καθημερινότητά σας μαζί;
«Μας αρέσει να πηγαίνουμε βόλτα με το σκύλο ,να συναντάμε τους φίλους μας, να έρχονται σπίτι, να καθόμαστε να τρώμε, να παίζουμε κιθάρες, να τραγουδάμε. Γενικώς, μας αρέσει να μένουμε πολύ στο σπίτι, είναι βολικό. Όταν βγαίνουμε, μας αρέσει να πηγαίνουμε στο θέατρο, σινεμά, να κάνουμε απλά πράγματα».
Τί μαγειρεύεις συνήθως;
«Μεσογειακή κουζίνα. Λαδερά, γεμιστά ,φασολάκια, ψητά, ότι έκαναν παλιά και οι μαμάδες μας».
Δικά σου παιδιά θέλεις να κάνεις;
«Όταν έρθει η ώρα, θα έρθει μόνο του. Κάποια στιγμή στο μέλλον θα το ήθελα αλλά δεν είναι ένα “θέλω” μου άμεσο.
Πηγή:DOWNTOWN

Δημοσίευση σχολίου

2Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !