Η Ελένη Καρποντίνη σχολιάζει τα τηλεοπτικά πρόσωπα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ

7
Η Ελένη Καρποντίνη -τρείς μέρες μετά την συνέντευξη που μου παραχώρησε για τα "Πρόσωπα"- σχολιάζει το φετινό τηλεοπτικό τοπίο και τα τηλεοπτικά πρόσωπα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο Tvnea!

"Ευγενία Μανωλίδου":
Με την Ευγενία ήμασταν μαζί στο Dancing και πραγματικά αυτό που βλέπετε, αυτό είναι. Είναι η γυναίκα με τα γαλλικά, το πιάνο, το μπαλέτο και έχει πάνω της έναν ιδιαίτερο συνδυασμό στοιχείων. Θα με πείραζε αν υποκρινόταν κάτι άλλο από αυτό που είναι, αλλά είναι απόλυτα αυθεντική! Σίγουρα έχει μία έντονη προσωπικότητα που σε κάποιους αρέσει, σε κάποιους όχι. Ο καθένας έχει την επιλογή και το τηλεκοντρόλ στο χέρι να αλλάξει κανάλι αν δεν την γουστάρει.

"Master Chef": Το παρακολουθώ, μου αρέσει πολύ και είναι εξαιρετικά καλοφτιαγμένο!

"Φαίη Σκορδά - Γιώργος Λιάγκας": Μ' αρέσουν, η εκπομπή τους είναι ωραία. Στην αρχή το φοβόμουν πάρα πολύ το ότι ένα ζευγάρι θα είναι μαζί και στην τηλεόραση, αλλά είναι ευχάριστοι. Έχω όμως μία αδυναμία στην κ.Λίτσα Πατέρα -δεν
στο λέω επειδή είμαι στον ΑΝΤ1- και πραγματικά θα γυρίσω οπωσδήποτε κάθε πρωί να την δω.

"Ελένη Μενεγάκη": Σε αντίθεση με τους περισσότερους, εμένα μου αρέσει το πλατό της (γέλια)! Πιστεύω ότι της ταιριάζει το ροζ και η όλη εικόνα που βγαίνει. Θεωρώ ότι η Ελένη, όταν παίρνει συνεντεύξεις από καλεσμένους, κάνει ερωτήσεις που θα έκανα πχ και γω μιλώντας με μια φίλη μου. Αυτό είναι πολύ ωραίο...

- Γενικά ως τώρα σ' ακούω να έχεις έναν καλό λόγο για όλους έτσι;

Μου το έχουν ξαναπεί αυτό και θεωρώ πως, επειδή τηλεόραση ουσιαστικά μπροστά από τις κάμερες κάνω 1-2 χρόνια, δεν είμαι σε θέση και δεν υπάρχει λόγος να κρίνω ή να κατακρίνω κάποιον. Είναι μεν προσωπική μου γνώμη αλλά οκ. Για παράδειγμα τώρα που με ρώτησες για την Ελένη και τον Σπύρο με τον Γιώργο, οι οποίοι έχουν την δική τους πορεία στον χώρο, τι να πω εγώ;

"Λάκης Λαζόπουλος": Τώρα πλέον δεν τον παρακολουθώ πολύ. Με κούρασε λίγο και δεν ξέρω το γιατί. Πιστεύω ότι επειδή ζούμε σε μια κοινωνία που καθημερινά δέχεται πιέσεις από παντού, το να δω μια εκπομπή που ασχολείται με όλη αυτή την κατάσταση με πνίγει. Δεν θέλω. Μέχρι πέρσι τον παρακολουθούσα, αλλά φέτος είδα μόνο λίγο την πρεμιέρα του με τον Παπακαλιάτη επειδή θεωρώ πολύ ταλαντούχο τον Χριστόφορο, είμαι φαν του και θα ήθελα πολύ να τον γνωρίσω από κοντά (γέλια)!

"Γρηγόρης Αρναούτογλου": Πιστεύω πως, αν και με μόνο ένα χρόνο απουσίας, έλειψε αρκετά από την Tv. Μου άρεσε πολύ η ταξιδιωτική εκπομπή που έκανε στην αρχή της σεζόν και πιστεύω πως είναι ένας πολυτάλαντος άνθρωπος που μπορεί να κάνει πολλά διαφορετικά πράγματα στην τηλεόραση. Το Money Drop δεν έχω προλάβει να το παρακολουθήσω αλλά όπως και να χει ο Γρηγόρης είναι ο Γρηγόρης και μακάρι να μπορούσαμε όλοι να καταφέρουμε να κάνουμε αυτά που έχει κάνει.

"Τούρκικα σήριαλ (1000 + 1 νύχτες / Κισμέτ)": Δεν τα έχω παρακολουθήσει ποτέ! Δεν μ' αρέσουν αλλά και γενικότερα δεν είμαι πολύ φαν των σειρών...

"Δέστε τους": Το παρακολουθώ γιατί μου αρέσει η Μαρία Ηλιάκη και συμπαθώ πολύ την Κατερίνα Καινούργιου. Η Μαρία είναι από τις λίγες γυναίκες που έχω δει να έχουν χιούμορ,ενώ η Κατερίνα είναι ένα πολύ όμορφο πλάσμα που, επειδή την γνωρίζω, ξέρω πως ακόμα και στα δύσκολα να τη βάλεις θα ξέρει να σταθεί...

"Οσο υπάρχουν άνθρωποι":
Η συγκεκριμένη εκπομπή κάνει πολύ ωραία ρεπορτάζ, επειδή όμως εκείνη την ώρα γυρίζω στο σπίτι δεν θέλω να ψυχοπλακωθώ. Κάνουν πραγματικά πολύ ωραίες συνεντεύξεις και ο Στρατής Λιμνιός είναι ένας πολύ καλός δημοσιογράφος, αλλά από επιλογή μου το αλλάζω.

"Φώτης - Μαρία": Τους βλέπω πολύ, μου αρέσουν και έχω να πω ότι από πέρυσι είναι πολύ καλύτεροι! Νομίζω πως έχουν χαλαρώσει και έχουν βρει το αληθινό τους χιούμορ!
συνέχεια...



"Δελτία ειδήσεων": Παρακολουθώ λίγο αλλά και αυτά μου χαλάνε την διάθεση (γέλια)! Στην αρχή έβλεπα όλα όσα συνέβαιναν σχετικά με το ΔΝΤ κλπ για να δω που θα φτάσουμε, τώρα όμως επειδή έχω δει πως η κατάσταση χειροτερεύει και θα συνεχίσει να χειροτερεύει, δεν θέλω να τα παρακολουθώ. Προτιμώ να διαβάζω διάφορες ειδήσεις σε sites και blogs!

"Just the two of us":
Είδα το πρώτο επεισόδιο για 10 λεπτά επειδή έπρεπε να φύγω. Το είδα όμως σε αναπαραγωγή από άλλες εκπομπές και μου άρεσαν πολύ οι μεταμφιέσεις του Καπουτζίδη. Γέλασα πάρα πολύ! Την Δούκισα ειλικρινά την καταλαβαίνω πολύ όσον αφορά το άγχος, τα σαρδάμ που σχολίασαν κλπ... Θέλω να πάει καλά ο Αντώνης Βλοντάκης γιατί τον αγαπώ πολύ και δεν μου χε αποκαλύψει ποτέ ότι τραγουδάει!

"Top Chef": Το πρώτο επεισόδιο δεν το είδα το Σάββατο, αλλά το είδα σε επανάληψη και ήταν ωραίο. Έχω να σου πω μάλιστα ότι ο ένας κριτής, ο κ.Πέσκιας, έχει εστιατόριο εδώ στην Κηφισιά το οποίο είναι το αγαπημένο μου και πάω σχεδόν καθημερινά.

από τον Αλέξανδρο Κούρτη.

Διαβάστε εδώ την αποκλειστική συνέντευξη της Ελένης στα "Πρόσωπα"

Δημοσίευση σχολίου

7Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. Πλην ελαχιστων εξαιρεσεων, ολα τα παρακολουθει. Ποτε προλαβαινει?? Απορια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα σου ελεγα τωρα κατι, αλλα εχει χαρη που φοβαμαι οτι θα το σβησουν που μιλας εσυ για την ελενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' εμένα το λες?? Που έγραψα το παραπάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο σας TV NEA και ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΚΟΥΡΤΗ για αυτές τις όμορφες συνεντεύξεις!!!Συνεχίστε την τόσο καλή δούλεια που κάνετε!!!Θα πάτε πολύ μπροστά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To Τv nea ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ την αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου με οποιονδήποτε τρόπο, χωρίς γραπτή άδεια του BLOG.Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

    πολυ καλη επιλογη εκ μερους σου.και μπραβο και παλι που τα σχολια ολων μας πριν δημοσιευθουν τα διαβαζεις πρωτος εσυ για να εγκρινεις το αν θα πρεπει να διαβαστει δηλαδη οπως και πριν κατι μηνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οχι δεν το λεω για σενα βεβαια λαθος μου και η καρποντινη ελενη την λενε αλλα εγω εννοουσα την μενεγακη ''που μιλαει, γελαει για το ροζ στουντιο της ελενης δεν καταλαβα γιατι γελαει'' και τα αλλα που λεει ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ
    η μενεγακη κανει πρωταθλητισμο 15 χρονια.
    Τους 10-1 γιατι τους συγκρινει μαζι της αυτοι ειναι χθεσινοι ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ MIA XΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οκ 9:01, κατάλαβα :)
    Προς στιγμήν ανησύχησα ότι παρερμηνεύτηκε το σχόλιό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !