Χρύσα Ρώπα:Σπίτι μου δεν έχω τηλεόραση και δεν βλέπω καθόλου

6
Στην παρέα του ζεύγους Σκορδά-Λιάγκα και στην εκπομπή «Πρωινό Μou» βρέθηκε η Χρύσα Ρώπα και μίλησε για την προσωπική της ζωή, τη σχέση της με τα media και τα χρήματα.
Για τη δουλειά της: «Η τέχνη του ηθοποιού είναι πολύ συγκεκριμένη, αφήνεσαι στους δασκάλους σου, τους εμπιστεύεσαι και αυτοί σε πλάθουν. Αγαπάω όλες μου τις στιγμές στην τηλεόραση, τις βλέπω και γελάω επειδή θυμάμαι εκείνες τις περιόδους που γίνανε τα γυρίσματα. Τα σίριαλ δεν τα έχω δει που έχω παίξει, γιατί ντρέπομαι να με παρακολουθώ να παίζω».
Για τους φίλους της: «Δεν έχω και πολλούς δικούς μου ανθρώπους. Έχω χάσει αρκετούς δικούς μου ανθρώπους. Δεν είμαι μόνη μου όμως, είμαι πρεζόνι συναισθηματικό, χρειάζομαι να έχω κόσμο δίπλα μου, εξαρτώμαι από τους φίλους μου, από την αγάπη που παίρνω και δίνω. Είμαι πολύ τυχερή για τους φίλους που έχω».
Για το γιο της: «Ο γιος μου, ο Κωνσταντίνος, με κάνει να αισθάνομαι νέα. Είναι μόλις 17 ετών και μέσα από τη σχέση μου μαζί του νιώθω πως μου κάνει μετάγγιση αίματος, ενημερώνομαι για το τι παίζει στην εποχή μας. Μάνα είναι αυτοθυσία, κάνω πρωταθλητισμό, γιατί θέλω να του προσφέρω τα πάντα. Είναι η προτεραιότητα και η ευτυχία μου — μετά έρχεται η δουλειά, το θέατρο, το οποίο είναι το οξυγόνο μου»....

Για τη σχέση της με τα χρήματα: «Έβγαλα λεφτά από αυτή τη δουλειά αλλά πάντα τα έβαζα στο σπίτι. Δεν κράτησα χρήματα στην άκρη. Έχτισα συνολικά 9 σπίτια όταν ήμουν παντρεμένη, αλλά μετά το διαζύγιο ξεκαθαρίστηκε και η περιουσία. Εκείνος κράτησε τα σπίτια, τώρα μένω στο ενοίκιο. Δεν με ενοχλεί. Δεν το λέω γιατί αυτό πρέπει να πω, μπορώ να γίνω πολύ κατίνα αν χρειαστεί. Δεν έχω απωθημένο. Στην ζωή όλα είναι ρίσκο».
Για τη σχέση της με τα ΜΜΕ: «Σπίτι μου δεν έχω τηλεόραση και δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση. Στο ραδιόφωνο ακούω μόνο "Σκάι" και "Μελωδία", οπότε δεν ξέρω όλους τους γνωστούς τραγουδιστές. Όταν έπαιζα στο "Τι Ψυχή θα Παραδώσεις Μωρή" μου κάνανε απίστευτο φροντιστήριο για να μάθω τη Βίσση, τη Βανδή, τη Μενεγάκη, δεν τα ήξερα. Ούτε περιοδικά παίρνω. Τα αγοράζω μόνο αν έχουν κανένα καλό δώρο αλλά και πάλι δεν τα διαβάζω καθόλου».

Δημοσίευση σχολίου

6Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. h gynaika einai apisteyth.....ayth kai h rantou sto ti psyxh isws na einai h kalytera pegmenoi roloi se komwdia pysteyw....thelw poly an thn dw se kati tetoio mazi me thn rantou pali....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εκνευριζομαι οταν ατομα που κανουν τηλεοραση μιλανε απαξιωτικα για αυτην
    δηλαδη εμεις που βλεπουμε τηλεοραση ειμαστε ζωα
    αλλο να πει δεν βλεπω γιατι δουλευω δεν εχω χρονο αλλα να λεει δεν εχω σπιτι τβ τι να της πεις τωρα?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aporw meta giati perimenoun apo emas na tous doume ...
    auth h kai kala apaxiwsh ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Deν βλεπει τηλεοραση γτ δεν της αρεσει μωρε .Απλα δεν ενημερωνετε για την επικαιροτητα η γυναικα .Ουτε τηλεοραση ,ουτε περιοδικα κτλ .Ακουει μουσικη απο σταθμους τυπου μελωδια.Αφου της αρεσει η ησυχια ..Με το ζορι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπα και τι κανει λοιπον τηλεοραση αφου η τηλεοραση δεν εχει θεση στο σπιτι της
    για εμας τους ηλιθιους που τους βλεπουμε
    Αντε ψωνισμενα ατομα και ταλαντουχα που ειναι
    αυτη η υπεροψια εμενα μου την δινει
    ο πιο φτωχος να σαι μια ρημαδα τηλεοραση την εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xαχα επειδη την ειδα την συνεντευξη δεν ειπε αυτο η Ρωπα .Δεν ειπε δεν βλεπω τιβι γτ ειναι χαμηλου επιπεδου .ειπε οτι δεν εχει χρονο .Ειναι θεμα χομπι .Μπορει να μην της αρεσει να ανοιγει την τηλεοραση αλλα να διαβαζει ,να βλεπει dvd ,κτλ.Καλο παντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !