Γιώργος Καπουτζίδης:«Χαίρομαι που έχουμε επιτυχία, που διασκεδάζουμε τον κόσμο

11
Στην παρέα της Ελένης Μενεγάκη βρέθηκε ο Γιώργος Καπουτζίδης και μίλησε για τα αρνητικά σχόλια που έχουν ακουστεί για το πρόσωπό του, για το πρόγραμμα που παρουσιάζει τώρα αλλά και για τη σχέση του με την τηλεόραση.
Για τα αρνητικά σχόλια που έχει ακούσει: «Δεν ήμουν στο απυρόβλητο, ακόμα και όταν ήμουν στο "Παρά Πέντε" είχα ακούσει πολύ άσχημα σχόλια. Τα θυμάμαι όλα πολύ καλά. Από ένα σημείο και μετά αποφασίζουν να αρχίσουν να "βαράνε" κάποια προγράμματα. Φέτος, εγώ είμαι πολύ ψύχραιμος, πάρα πολύ ψύχραιμος συγκριτικά με άλλες χρονιές που τα έβλεπα και με τάραζαν».
Για το «Just the 2 Of Us»: «Χαίρομαι που έχουμε επιτυχία, που διασκεδάζουμε τον κόσμο και φυσικά που διασκεδάζω και εγώ πάρα πολύ. Έχω διαχωρίσει τα πράγματα, κάνω τη δουλειά μου και τους έχω αφήσει να σχολιάσουν τα πάντα — αρνητικά και θετικά. 'Eχω αποφασίσει πως η προσωπική μου ζωή, η οποία είναι απόλυτα προστατευμένη, δεν μπορεί να επηρεαστεί απ' όλα αυτά. (...) Δεν αισθάνομαι παρουσιαστής και θα το κάνω μόνο για 12 εκπομπές. Μπορεί να το κάνω για άλλες 12 αλλά αυτή δεν είναι η δουλειά μου και δεν πιστεύω πως θα με επηρεάσει επαγγελματικά όλο αυτό»....

Για την τηλεόραση: «Την αγάπησα την τηλεόραση, πάρα πολύ, ήταν το όνειρό μου, απλά κατάλαβα πως δεν μπορείς να γίνεις ευτυχισμένος μέσα σ' αυτή κα γι' αυτό τη διαχώρισα από την προσωπική μου ζωή. Έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στη ζωή μου, με φίλους, οικογένεια και συντρόφους. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα στη ζωή μου και δεν μπορούσα να τα κατανοήσω. Όταν ηρέμησαν τα πράγματα, άρχισα να μετράω και να ξεκαθαρίζω όσα είχα ζήσει. Στα εφηβικά μου χρόνια δεν είχα φίλους, η τηλεόραση ήταν η μοναδική μου παρέα. Ήμουν κλειστός χαρακτήρας. Γι' αυτό και την είχα πάρει τόσο στα σοβαρά. Πλέον καταλαβαίνω πως έχει περισσότερη σημασία να βγαίνω έξω με κόσμο και να επικοινωνώ μαζί τους».
ΣΧΟΛΙΟ:(Γιώργος Καπουτζίδης «Just the 2 Of Us»:«Χαίρομαι που έχουμε επιτυχία, που διασκεδάζουμε τον κόσμο) Μάλλον  κ.Καπουτζίδης δεν έχει δει σε video το Live show που παρουσιάζει... Πάλι καλά  ο κύριος Μπουτος το είδε και έκρινε ότι ήταν άνευρο(ειδικά τα 2 πρώτα live όπως είπε)

Δημοσίευση σχολίου

11Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. και φυσικα η συνηθης κακιουλα σε οτιδηποτε αλλο εκτος αντ1...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. SUGNVMH DHLADH ESENA SOU ARESEI AUTH H PAPARIA POU AKOUEI STO ONOMA Just the 2 Of Us

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φυσικα και οχι αλλα θα περιμενα μια πιο αντικειμενικη προσεγγιση για ολα τα προγραμματα ολων των σταθμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αντικειμενικη εχεις απλος εχεις και κατι ακομα, παροπίδες...Παλι καλα δηλαδη που και στελεχος του mega συμφωνει με αυτα που εγραψα αλλιως πραγματικά θα το εψαχνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. epityxeia?!?!!? ti leei to palikari...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. vai gelame poli mazi soy ! exeis dikio eisai poli geloios

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. OPWS EIXE GRAPSEI KAI TO TV NEA STHN TELEUTAIA KRITIKH TOUS SAN PITHIKOS EKANE THN TELEUTAIA FORA XOROPHDOUSE APO EDW KAI APO EKEI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Siga mhn exei o Kapoutsidhs proswpikh zwh pou mas endiaferei kiolas! Mh xesw!! Poios asxoleitai m'auton kai thn zwh tou... Den thn prostateuei, apla mas afhnei adiaforous h anuparkth zwh tou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δηλαδη εσυ που καθεσαι εδω μεσα και σχολιαζεις εχεις προσωπικη ζωη?? ο ανθρωπος ειναι ολοφανερο οτι εχει ταλεντο στη συγγραφη σεναριων. Κακα τα ψεματα οι δυο σειρες του συγκαταλεγονται ανετα στο τοπ10 των κωμικων σειρων... Και στο κατω κατω υπαρχουν ανθρωποι που θελουν να πανε μπροστα με τα εργα που εχουν να δειξουν και οχι προβαλλοντας συνεχως τη ζωη τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. asxeto me tov kapoutzidi, alla ayto poy les den paizei s' ayth ti xora. edo opoios kanei ta megalitera skandala provalete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οτι θα εφτανε και η στιγμη που θα κραζαν καποιοι ετσι και τον Καπουτζιδη δεν το περιμενα. Τελικα οποιος αποθωενεται ερχεται η στιγμη που το στηνουν στα τρια μετρα. Η κακια παντα υπερτερει. Κριμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !