Η Χριστίνα Λαμπίρη μιλάει για όλους και για όλα

3
Στην εκπομπή «10 με 1 Μαζί» βρέθηκε η Χριστίνα Λαμπίρη και μίλησε για τη σχέση της με την κάμερα, την κόντρα της με την Τατιάνα Στεφανίδου και για το αν θα έκανε πρωινή εκπομπή.
«Δεν θεωρώ πως η ομορφιά έχει να κάνει με την παρουσίαση μίας εκπομπής, γιατί θα είχαμε λύσει το πρόβλημα της τηλεθέασης βάζοντας μια πολύ όμορφη κοπέλα να παρουσιάζει εκπομπή. Δεν ήθελα να βγαίνω μπροστά στην κάμερα, δεν αγαπούσα καθόλου την παρουσίαση εκπομπής στην τηλεόραση. Ακόμα και σήμερα, αγχώνομαι πάρα πολύ όταν σκέφτομαι πως πίσω από την κάμερα είναι μερικές χιλιάδες τηλεθεατών. Δημιουργώ ένα φανταστικό φίλο και μιλάω σε αυτόν»
«Δεν είμαι από τα τηλεοπτικά πρόσωπα που έχει απασχολήσει τα Μέσα με τη ζωή του. Δεν είναι τα πάντα για μένα η τηλεόραση, προστατεύω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου. Όλα θέλουν τα όριά τους».
 «Δεν έρχομαι σε κόντρα με την Τατιάνα, επί σειρά ετών έπρεπε να απολογούμαι για το ότι βγήκα στην τηλεόραση με δικιά μου εκπομπή ενώ ήμουν αρχισυντάκτρια της Στεφανίδου. Με έλεγαν κλώνο της. Για μένα η Τατιάνα ήταν η διαφήμισή μου.....
Ήταν πολύ καλό για μένα που η Τατιάνα ήταν ψηλά, γιατί έπαιρνε και εμένα κάπου εκεί κοντά μέσα στην ανακύκλωση των σχολίων». «Δεν μου έγινε ποτέ πρόταση για πρωινή εκπομπή, κανένας δεν με σκέφτηκε ποτέ για πρωινό. Μάλλον δεν μπορούν να με σκεφτούν μακριά από τη μεσημεριανή ζώνη».
 «Είναι πολυεργαλείο. Όταν εμφανίστηκε στην τηλεόραση με εκείνη την εκπομπή, μου φάνηκε πολύ άσχημο. Πίστεψα πως το έκανε για να μπει στην τηλεόραση με τον οποιοδήποτε τρόπο. Στην πορεία όμως τη βοήθησαν αφάνταστα όσα της δόθηκαν να κάνει και κατάφερε να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Πιστεύω πως και σε μία εκπομπή μόνη της θα τα κατάφερνε, γιατί βγήκε αλώβητη από την πρώτη προσπάθειά της».

Δημοσίευση σχολίου

3Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. ε βεβαια οι κατινες του 10-1
    σου λεει χασαμε μεριδα του τυπου με τις παπαρες που ειπαμε να χασουμε τωρα και τα μεσημεριανα
    σε λιγο θα παρελασουν και οι υπολοιπες μεσημεριανουδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ai mwri..esy teleioses apo tin tv edo k kairo alla den to exeis katalavei akomi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Milane oloi milane k oi koloi!
    vampiri ton poulo,exeis teliosei den se vlepei kaneis k to kous-kous soyrixnei kathe mera 5 me 6 monades sto neaniko pou exete gia simea sto star!
    pane spitaki sou kali mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !