Αλεξάνδρα Παλαιολόγου: Θα ήθελα να είμαι στο Νησι

3

«Είναι η πρώτη σεζόν που δεν κάνω τηλεόραση ύστερα από 19 χρόνια. Μου λείπει, αλλά δυστυχώς είναι λίγες οι δουλειές φέτος», εξομολογήθηκε στην Ελεονώρα Μελέτη η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, που βρέθηκε στο πλατό της «Πρωινής Μελέτης» το πρωί της Τρίτης. Δεν δίστασε μάλιστα να παραδεχτεί ότι θα ήθελε πολύ να συμμετάσχει στο «Νησί»: «Είναι ίσως η καλύτερη δουλειά από την αρχή της ιδιωτικής τηλεόρασης. Ζηλεύω. Θα ήθελα να είμαι εκεί», είπε....

Στην ίδια συνέντευξη, η ηθοποιός εξήγησε σχετικά με την ιδέα ενός δεύτερου γάμου: «Αν προέκυπτε, μπορεί. Δεν ξέρω, δεν το έχω σκεφτεί. Δεν έχω στο μυαλό μου πάντως ότι “αχ, θέλω να κάνω ένα γάμο”», ενώ σε ερώτηση σχετικά με το αν έχει «χτυπήσει μέσα της το καμπανάκι της μητρότητας», απάντησε: «Αυτά τα καμπανάκια, δεν ξέρω, τα ακούει κανείς; Πάντως, η αλήθεια είναι ότι, ναι, τώρα έχω αρχίσει να το σκέφτομαι, να υπάρχει η επιθυμία. Αλλά δεν ξέρω μήπως είναι σχετικά αργά τώρα». Όσο για την κατάσταση της προσωπικής της ζωής αυτή την περίοδο: «Είμαι καλά και είμαι ήρεμη», ήταν το μόνο που είπε.
Τέλος, ρωτήθηκε για δύο θέματα που θεωρούνται ταμπού: Τις αισθητικές επεμβάσεις και την ψυχανάλυση: «Μπότοξ θα έκανα, πλαστική δεν νομίζω. Δεν θα το έλεγα πάντως. Δεν έχω κανένα λόγο να βγω και να το βροντοφωνάζω» απάντησε σχετικά με το πρώτο, ενώ για την ψυχανάλυση είπε: «Δεν έχω κάνει. Έχω τους φίλους μου και είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία αυτή. Θα αισθανόμουν περίεργα να καθίσω σε ένα καναπέ και να μιλάω για μένα».

Δημοσίευση σχολίου

3Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !