Πάολα: "Εγινα μητέρα στα 16"

4

Αμέσως μετά τη Σίσσυ Χρηστίδου, τη θέση στην πολυθρόνα απέναντι από την Τατιάνα Στεφανίδου πήρε η Πάολα. Η γεννημένη στη Θεσσαλονίκη και μεγαλωμένη στη Συκιά της Χαλκιδικής λαϊκή τραγουδίστρια μίλησε και για την 7χρονη κόρη της, που απέκτησε σε ηλικία 16 ετών αλλά και την καριέρα της στο τραγούδι.


«Στα 14, περίπου, βγήκα στο χώρο του τραγουδιού. Για πλάκα ξεκίνησε. Οι γονείς μου ήταν τραγουδιστές και σε ένα πάρτι που έκαναν στο μέρος που τραγουδούσαν είπαν οι μουσικοί να τραγουδήσω κι εγώ και ανέβηκα. Δεν ξανάφυγα ποτέ».

Μιλώντας για την κόρη της, η Πάολα δήλωσε πως όταν ανακοίνωσε στους γονείς της πως θέλει να αρραβωνιαστεί, η μητέρα της διαφώνησε, σε αντίθεση με τον πατέρα της. «Ο μπαμπάς είναι τόσο φίλος μου και τόσο παλαβός που το πήρε διαφορετικά». Στην ανατροφή της κόρης της κεντρικό ρόλο παίζουν οι γονείς τής Πάολας, καθώς «με βοηθάνε πολύ γιατί εγώ είμαι μία Θεσσαλονίκη, μία Αθήνα και έτσι περνάνε μεγάλο διάστημα με τη μικρή».

Πώς θα αντιδρούσε αν η κόρη της ακολουθούσε την ίδια πορεία ζωής και γινόταν μητέρα στην εφηβεία της; «Αν μου πει η κόρη μου στα 16 ότι θα παντρευτεί, δεν θα μου αρέσει αλλά δεν μπορείς να κάνεις και κάτι». πηγή yupi.gr

Αυτή την περίοδο η Πάολα εμφανίζεται στο πλάι του Γιώργου Μαζωνάκη στο Βοτανικό. Μαζί τους είναι οι Vegas και ο Νικηφόρος, ενώ χορηγοί επικοινωνίας είναι ο Sfera 102,2 και ο Derti 98,6.

Δημοσίευση σχολίου

4Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. η παολα δλδ σαν να λεμε ειναι 23 χρονων??????????
    μαααλιστα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν την ειδα ολοι την εκπομπη στην
    αλλα ειπε οτι στα 17 γεννησε
    τοσο πρεπει να ειναι 24 γιατι οπατερας της ειναι νεος ανθρωπος
    Καλα δεν λεγανε οτι ειναι τσιγγανα
    η μανα της δεν ειναι με τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I kopela fenete toulaxiston 35 !!! Oi plastikes tin asximinane !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. th dekaetia tou 90 h paola tragoudouse egguos sxedon etoimogenni sth thess/niki..den vgainei me tipota h hlikia,ektos an exei ki allo paidi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !