Παπαδάκης: ''Τα reality πουλάνε ελπίδα ''

2
Ο Γιώργος Παπαδάκης είναι ο άνθρωπος που εδώ και 20 χρόνια μας φωνάζει ''Καλημέρα Ελλάδα'', από τον τηλεοπτικό σταθμό του Αμαρουσίου. Την Δευτέρα κάνει την πρεμιέρα του. Πώς αισθάνεται; ''Δεν έχω άγχος, έχω προβληματισμό. Κάθε χρονιά είναι διαφορετική. Φέτος είναι μια χρονιά που κάθισα και σκέφτηκα πολύ για το πώς θα πρέπει να είμαι εγώ προσωπικά μέσα σ'αυτή την εκπομπή, σε μία ζώνη που εγώ την έφτιαξα, σε μία εκπομπή που εγώ δημιούργησα. Στον κόσμο πρέπει να λέμε την αλήθεια, να τον ενημερώνουμε σωστά - χωρίς να χρειάζεται η δραματοποίηση - αλλά θα πρέπει να του δίνουμε και μια νότα αισιοδοξίας. Δεν είμαι διασκεδαστής, αλλά είμαι Παπαδάκης. Και νομίζω ότι το χιούμορ πάντα το χρησιμοποιούσα. Φέτος θα το θυμηθώ περισσότερο'', δηλώνει στο DownTown. Ο ίδιος είναι πολύ ευχαριστημένος με το κανάλι και αγαπάει πολύ τη δουλειά του. Λέει μάλιστα πως θέλει αυτός να δώσει το τέλος στην εκπομπή Καλημέρα Ελλάδα. ''Θέλω κάποια στιγμή, από την εκπομπή Καλημέρα Ελλάδα, όταν φτάσει το τέλος να το δώσω εγώ. Είναι μια υπόσχεση που έχω δώσει στους φίλους μου, στον εαυτό μου, και πάνω απ'όλα στην οικογένειά μου. Δεν θα καταντήσω γραφικός και δεν θα επιτρέψω στον οποιοδήποτε εργοδότη να μου πει σταμάτα. Θα το σταματήσω εγώ πρώτος. Κι όταν σταματάς θες να είσαι ψηλά. Το σημαντικότερο κομμάτι από την ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης έχει περάσει από την εκπομπή Καλημέρα Ελλάδα. Αφήστε εμένα. Όλοι σχεδόν οι υπόλοιποι συντελεστές αυτής της εκπομπής αυτή τη στιγμή έχουν κάνει δικές τους εκπομπές''....

Ο Γιώργος μίλησε για το κυνήγι της Ελένης Μενεγάκη από τους paparazzi. ''Δεν θέλω να το σχολιάσω. Η Ελένη είναι εξαιρετικό κορίτσι και είναι φίλη μου'' ενώ σε ό,τι αφορά το διαζύγιό της λέει: ''Για μένα όλα αυτά τα πράγματα είναι πάρα πολύ πικρά και πάρα πολύ προσωπικά. Έχω κάνει ένα διαζύγιο, είμαι δύο φορές παντρεμένος και ο μεγάλος μου γιος είναι από τον πρώτο μου γάμο, αλλά αυτές οι υποθέσεις είναι αυστηρά προσωπικές. Και έχουν πόνο''.

Δημοσίευση σχολίου

2Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !