Τί δήλωσε ο Θέμης Γεωργαντάς για τον Μάρκο Σεφερλή; Πώς του φαίνεται στο πρωϊνό του Mega;

Nessun Dorma
0




Ο Θέμης Γεωργαντάς, παρά το πολύ γεμάτο πρόγραμμά του κατάφερε να πάει στη βάφτιση του μικρού Αναστάση Αρναούτογλου! Και λέμε κατάφερε, αφού, όπως δήλωσε ο ίδιος πήγε με τη βαλίτσα στη βάφτιση! Εκεί, πέρα από τις ευχές που έδωσε για τον νεοφώτιστο, του έγιναν και τηλεοπτικές ερωτήσεις. Μία από αυτές αφορούσε στο νέο πρωϊνό του Mega και στον Μάρκο Σεφερλή, με τον οποίο θα βρεθούν ''απέναντι'' τον ερχόμενο χειμώνα. Ο Θέμης λοιπόν δήλωσε στην κάμερα του ''Καλοκαίρι Παντού'' ότι «Ο Μάρκος είναι ένας πάρα πολύ ταλαντούχος άνθρωπος και εγώ είμαι θαυμαστής του, όλοι νομίζω, όλη η Ελλάδα είναι θαυμαστές του Μάρκου. Έχω κι εγώ μεγάλη περιέργεια να δω πως θα είναι αυτό το πείραμα τελικά. Θα είναι σίγουρα ο Μάρκος κατ' αρχάς; Θα περιμένω να τον δούμε για να σου πω κι εγώ... »

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !