Αποκλειστική Συνέντευξη Νικόλαος Καραγκιαούρης: Σνόμπαρα τον Μάρκο Σεφερλή και Έφαγα Καζούρα για το ύψος μου.

Unknown
0
Από την Άννα Λούνα

Οι περισσότεροι τον γνωρίσαμε και τον αγαπήσαμε μέσα από το J2US το σόου του Mega… Γεννημένος και μεγαλωμένος στην Πάτρα ήρθε στην Αθήνα για σπουδές αλλά τον κέρδισε η μουσική και συγκεκριμένα ο κλάδος της όπερας. Ψήλος, γοητευτικός και αρκετά ταλαντούχος δεν άργησε να κάνει τα πρώτα του βήματα και να καταφέρει να πραγματοποιήσει το όνειρό του. Ο λόγος για τον Νικόλαο Καραγκιαούρη ο οποίος μετρά στο βιογραφικό του μεγάλες συνεργασίες μια εκ των οποίων με την Άννα Βίσση και τον Νίκο Καρβέλα στους «Δαίμονες» σε ρόλο Ιεροεξεταστής! Σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση αποκαλύπτει αποκλειστικά στο TV NEA όσα δεν γνωρίζουμε για εκείνον. Μιλάει για την Άννα Βίσση τις στιγμές που τον στιγμάτισαν και αποκαλύπτει τα επόμενα επαγγελματικά του σχέδια.



Έγινες ευρύτερα γνωστός μέσα από το J2US, αλλά το τραγούδι είχε ήδη καθιερωθεί στην ζωή σου… 
-Σίγουρα με το J2US έκανα μια αρχή… Άλλα ερχόμενος στην Αθήνα να σπουδάσω στην σχολή δομικών έργων στο Τ.Ε.Ι Πειραιά τα πράγματα άλλαξαν. Πάντα μου άρεσε το τραγούδι με την καθοδήγηση όμως της Χαράς Σαβίνο της καθηγήτριας μου, το μελέτησα και πήρα το δίπλωμά μου το 2007. Από κει και πέρα ξεκίνησα μια πορεία και σιγά σιγά διεκδικούσα ρόλους σε θέατρα και παράστασης, πάντα στο κλασσικό ρεπερτόριο γιατί αυτό είναι το είδος μου.

 Πότε έκανες το ντεμπούτο σου;
-Το ντεμπούτο μου ήταν με την «Νυχτερίδα» του Γιόχαν Στράους στην όπερα της Θεσαλλονίκης στον ρόλο του Φρανκ, διευθυντή των φυλακών. Θεωρώ ότι ξεκίνησα μικρός άλλα μαζεύω εμπειρίες που θα με βοηθήσουν στο μέλλον.

Στο J2US ήσουν ζευγάρι με την Ράνια Θρασκιά. Δυο εντελώς αντίθετοι χώροι… 
-Ναι αλλά παρόλο που ήμασταν από δυο διαφορετικούς χώρους συνεργαστήκαμε πολύ καλά και βοηθούσε ο ένας τον άλλον. Αν μη τι άλλο γίναμε φίλοι. Η Ράνια μου λέγε τόσο όμορφα πράγματα που με βοηθούσαν και με ανέβαζαν πολύ. Αποχωρήσατε νωρίς όμως… Αυτό ήταν στους κανόνες του παιχνιδιού. Ήταν ένα σόου με έντονο το στοιχείο της μουσικής και για φιλανθρωπικό σκοπό. Το ξέραμε από την αρχή.

 Δέθηκες με κάποιους περισσότερο;
 -Σχεδόν με όλους. Με την Ράνια, τον Γιώργο Παράσχο που πήγα και στον γάμο του, την Τέτα η οποία είναι εξαιρετική, ο Στέλιος ο Διονυσίου, η Κατερίνα Στανίση με την οποία θα ήθελα να συνεργαστώ κιόλας αλλά δεν ξέρω πως μπορεί να γίνει. Εννοείτε ο Μάρκος Σεφερλής τον οποίο είχα παρεξηγημένο. Τα παιδιά αυτά δεν θα τα γνώριζα ποτέ εκτός JUST. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω καλλιτέχνες από διαφορετικούς χώρους.

 Γιατί τον είχες παρεξηγημένο τον Μάρκο; 

-Τον σνόμπαρα και έλεγα σιγά μην τρέχω στα Δελφινάρια να τον δω. Πράγματι όμως όταν πήγα άλλαξα γνώμη. Ο Μάρκος κάνει επιθεώρηση χωρίς βωμολοχίες, να προσβάλει ή οτιδήποτε. Παράγει γέλιο, δίνει ζωή και χρόνια στους ανθρώπους. Είναι μεγάλη επιτυχία αυτό και δεν μπορεί κανείς να το κάνει. Και τότε του ζήτησα συγνώμη γιατί τον είχα παρεξηγήσει. 

Ξέρεις ότι ανέλαβε την σκυτάλη του «Πρωινού μου»… 
-Αυτό σημαίνει ότι θα περάσουμε καλά με τον Μάρκο και εννοείται θα παρακολουθώ και εγώ πρωινό. Βέβαια και η Έλενα είναι ευφυέστατη και θέλω να τους ευχηθώ καλή επιτυχία και θα τους υποστηρίζω!

Ακούστηκαν και γράφτηκαν διάφορα για την Ρούλα Κορομηλά στην καρέκλα της κριτικής επιτροπής… 
-Δεν είναι δυνατόν για μια γυναίκα που έχει κάνει όσα η εκείνη στην τηλεόραση, έχει διανύσει χιλιόμετρα επί σκηνής ως παρουσιάστρια να την αντιμετωπίζουν έτσι. Η Ρούλα είναι μια γυναίκα που διατηρείτε ακόμα τόσο όμορφη και… ομόρφαινε το πλατό!

Πάντως  είναι η πρώτη φορά σε σόου που δεν δίνεται ένα συμβολικό «έπαθλο». Αυτό πως το κρίνεις;
-Σε μια τέτοια παραγωγή δεν είναι δυνατόν να μην σου ξεφύγουν πράγματα. Ξέρεις πόσοι άνθρωποι δούλεψαν για αυτό… Ε Μάλλον το ξεχάσανε… Κάποιος θα το είχε αναλάβει και το ξέχασε….(γέλια). Η Μυριέλλα όμως το τρόπαιο που πήρε ήταν η αγάπη του κόσμου.




 Πως ήταν η συνεργασία σου με την Άννα Βίσση και τον Νίκο Καρβέλα στους "Δαίμονες";

-Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία. Με την Άννα Βίσση και τον Νίκο Καρβέλα μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω κι άλλα είδη μουσικής. Όσον αφορά την συνεργασία μου με την Άννα Βίσση αισθάνθηκα πολύ τυχερός διότι όταν πήγα στην ακρόαση δεν ήξερα κανέναν και δεν με ήξερε κανένας. Το μόνο που γνώριζα ήταν ότι η Άννα Βίσση ήταν μια τραγουδίστρια που τραγούδαγε το δώδεκα και είχε σγουρά μαλλιά( γέλια). Μάλιστα της το είπα κιόλας και γέλαγε. Όταν όμως έψαξα την πορεία της είδα ότι δεν είναι τυχαία εκεί που είναι, είναι πολύ μεγάλη καλλιτέχνης την θαυμάζω και την παρακολουθώ. Και ο Καρβέλας όμως είναι μεγάλος συνθέτης, από τους πιο ταλαντούχους που έχουμε στην Ελλάδα. Βέβαια είναι παρεξηγημένος επειδή είναι δίκαιος άνθρωπος και τα λέει έξω από τα δόντια. Γράφει αριστουργήματα και πολλές φορές έχω ανατριχιάσει ακούγοντας τον.

 Είναι από τα πιο ταιριαστά ζευγάρια καλλιτεχνικά παρόλο που έχουν χωρίσει στην ζωή εδώ και χρόνια… 
-Αυτοί οι δυο άνθρωποι πιστεύω πως γεννηθήκανε για να συναντήσει ο ένας τον άλλον και να σπρώξει ο ένας τον άλλον στην κορυφή. Είναι μια οικογένεια και παρόλο που δεν είναι αντρόγυνο στην ζωή, τους ενώνουν πολλά πράγματα ένα από αυτά και η μουσική. Χαίρομαι που έστω και για λίγο έγινα και εγώ μέρος αυτής της οικογένειας.

Θα ήθελες να ξανά συνεργαστείτε σε κάτι ανάλογο;
-Με μεγάλη μου χαρά! Τους εκτιμώ βαθύτατα και τους δύο, πάντα θα τους παρακολουθώ και θα τους στηρίζω. Αυτό που έκαναν, να μου δώσουν την ευκαιρία και να ερμηνεύσω τον ρόλο του ιεροεξεταστή δεν ήταν λίγο για μένα. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ.

Τα παιδικά σου χρόνια στην Πάτρα πως ήταν;
-Ήμασταν μιας μεσαίας κοινωνικής τάξης οικογένεια. Δεν είχαμε υπερβολικές πολυτέλειες. Είμαστε 4 αδέρφια και οι γονείς μας δούλευαν για να μας παρέχουν ότι χρειαζόμαστε, αλλά μας έμαθαν να είμαστε ευχαριστημένοι με τα απλά πράγματα.

 Στο σχολείο;
-Στο σχολείο έφαγα καζούρα για το ύψος μου και το όνομα μου. Τα παιδιά είναι πολύ αυστηρά και με κορόιδευαν για το επίθετο μου… Βέβαια όλα αυτά ούτε που τα θυμάμαι καλά-καλά τώρα. Σίγουρα όμως με έκαναν πιο δυνατό.

 Ποια ήταν το πιο δυνατό «χαστούκι» στην ζωή σου και πως σε «άλλαξε»;

-Το 2009 που αποφάσισα να πάω στο διεθνή διαγωνισμό «Μαρία Κάλλας» νομίζοντας πως θα τα καταφέρω. Όταν λοιπόν ανέβηκα στην σκηνή και είδα αξιόλογους ανθρώπους από όλα τα θέατρα του κόσμου συνειδητοποίησα τη βλακεία που έκανα διότι δεν ήμουν προετοιμασμένος. Άσπρισα σαν το πανί… τραγούδησα τις τρεις άριες (κομμάτια όπερας) που έπρεπε να πω, αλλά με είχε λούσει κρύος ιδρώτας. Περίμενα λοιπόν να τελειώσει και να σηκωθώ να φύγω. Κατέβηκα από την σκηνή με την αυτοπεποίθησή μου κατακερματισμένη και έκανα έξι μήνες να συνέλθω. Φοβόμουν να τραγουδήσω μέχρι και σε χορωδία. Εκεί ήταν όμως που είπα ή θα σταματήσω ή θα χτίσω την αυτοπεποίθηση μου και θα είμαι ταπεινός. Ήταν ένα ισχυρό χαστούκι που έφαγα και είπα μέσα μου για κάτσε ρε, δεν είναι δυνατόν να καβαλήσω ένα καλάμι από εδώ μέχρι απέναντι και να πω α είμαι έτοιμος θα πάω σε διαγωνισμό «Μαρία Κάλλας». Αυτό το χαστούκι μου έκανε καλό στην μετέπειτα εξέλιξη μου γιατί πάντα εξελισσόμαστε και δεν ξέρουμε τα επόμενα χαστούκια που μας περιμένουν στην γωνία.

Έχεις μετανιώνεις για κάτι μέχρι τώρα;
-Δεν μετανιώνω για κάτι που έκανα, αλλά που δεν έφυγα για το εξωτερικό, να μελετήσω εκεί και να εξελιχθώ εκεί.

Αν σου δινόταν η ευκαιρία τώρα θα το έκανες και γιατί;
-Ναι! Γιατί στο εξωτερικό οι άνθρωποι έχουν άλλη μουσική παιδεία. Σίγουρα θα ζούσα και θα γνώριζα εμπειρίες που θα με βοηθούσαν και ως άνθρωπο και σαν καλλιτέχνη. Επιστρέφοντας όμως πίσω θα είχα πολλά να προσφέρω στο εγχώρια δρώμενα. Θα ήταν μια καλή συλλογή εμπειριών.

  Ο έρωτας τι ρόλο παίζει στην ζωή σου; 
-Ο έρωτας είναι τυφλός και για αυτό τρως και τα μούτρα σου! Επίσης ο έρωτας δεν κρατάει για πάντα. Έχω ερωτευτεί και έχω αγαπήσει τολμώ να πω όμως στην ζωή μου.

Έχεις πέσει δηλαδή θες να μου πεις στα πατώματα; 
-Όλοι μας έχουμε πέσει στα πατώματα. Το παραδέχομαι το έχω ζήσει και εγώ! Και μάλιστα το ευχαριστήθηκα γιατί έλεγα εντάξει θα το ζήσω για να ξέρω και πως είναι.

Έχεις βρει το άλλο σου μισό; 
-Μπορεί να το έχω βρει και να μου χει ξεφύγει..δεν ξέρω!

Οικογένεια δεν θες να κάνεις;
-Θα ήθελα να κάνω γιατί όχι… Είμαι πολύ καλός θείος, έχω ανίψια και σκέφτομαι πως ίσως ήμουν καλός μπαμπάς.

Τα σκαλιά της εκκλησίας θα τα ανέβαινες;
 -Ο γάμος είναι ένα μυστήριο της εκκλησίας που όταν δυο άνθρωποι αποφασίζουν να ενώσουν τις ζωές τους πάνε και «παίρνουν την σφραγίδα» του θεού. Το πιο σημαντικό όμως θεωρώ πως είναι να είναι αποφασισμένοι δύο άνθρωποι να ζήσουν μαζί! Τα διαζύγια αυξάνονται… θέλει πολύ ωριμότητα αυτό.

Μιας και είπες διαζύγιο, πως αντέδρασες στο άκουσμα της είδησης του χωρισμού Μπαλατσινού -Κωστόπουλου;
-Αυτοί οι άνθρωποι έζησαν 18 χρόνια μαζί, έκαναν παιδιά και έστησαν οικογένεια. Έχουν κάθε δικαίωμα την προσωπική τους ζωή και να την ωρίσουν αλλά και να την διαφυλάξουν. Είναι απολύτως λογικό.

Όταν είχες πάει καλεσμένος στην εκπομπή τι εικόνα σου έδωσαν;
-Δεν κατάλαβα κάτι. Είμαι και λίγο χαϊβάνι εγώ (γέλια πολλά) όποτε δεν δίνω και τόση σημασία.

Αυτό τον καιρό που σε πετυχαίνουμε;
-Ήμουν στην Σύρο και τραγούδησα σε ένα πολύ σπουδαίο φεστιβάλ που γίνεται τα τελευταία χρόνια και παρευρίσκομαι συνέχεια. Τώρα γεμίζω τις μπαταρίες μου και αναδιοργανώνομαι.

Το χειμώνα που θα σε απολαμβάνουμε;
-Θα τραγουδήσω στην Λυρική Σκηνή, Θα κάνω κάποιες συναυλίες στο Μέγαρο Μουσικής, αλλά θα κάνω και κάποιες εμφανίσεις σε ένα χώρο που δεν έχει βρεθεί ακόμη. Θέλω να κάνω κάτι πιο περείστικο… Να παίζει ένα πιάνο να τραγουδάω και να έρχεται ο άλλος χαλαρά να πίνει το κρασί του.

Ευχαριστούμε Θερμά τον Κ. Λεωνίδα Βασιλόπουλο για τις φωτογραφίες.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !