Κατερίνα Λάσπα: ΄΄Τα σχόλια που ακούγονταν στο παρελθόν έχουν διαστρεβλώσει την εικόνα μου...΄΄

Unknown
0
Είναι αδιαμφισβήτητα μια από τις πιο σέξι Ελληνίδες. Το σώμα της ανταγωνίζεται αυτό των αθλητριών έχοντας μάλιστα γίνει μαμά. Η σχέση της με την τηλεόραση βρίσκεται σε ένα συνεχόμενο φλερτ, σε αντίθεση με την προσωπική της ζωή, αφού ο έρωτας και το πάθος με τον σύζυγό της αναζωπυρόνονται μέρα με τη μέρα. Η Κατερίνα Λάσπα μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ! και την Κατερίνα Μπούσιου για την ηλικία της, τον γάμο της, τις τηλεοπτικές προτάσεις, αλλά και όσα έκαναν κακό στην εικόνα της...
 «Έκλεισα τα 40. Είναι τα δεύτερα - άντα της ανηφοριάς! Αναρωτιέμαι βέβαια τι σχέση μπορώ να έχω εγώ με αυτές τις δεκαετίες. Αισθάνομαι τουλάχιστον μια εικοσαετία μικρότερη.» είπε η παρουσιάστρια η οποία αποκάλυψε πως τηλεοπτικά έχει καταθέσει μια πρόταση για καθημερινή εκπομπή infotainment στη ΝΕΡΙΤ, ενώ υπήρχαν συζητήσεις και με τον ΣΚΑΪ.»
 Έχει συζητηθεί επίσης πολύ η μεγάλη σου «κόντρα» τόσο με την Ελένη Μενεγάκη όσο και με τη Ρούλα Κορομηλά. Ο χρόνος τα έσβησε όλα; 
«Δεν ξεχνώ τίποτε, ήταν μεγάλο κομμάτι της ζωής μου. Αλλά ο χρόνος τα αποδομεί όλα, τα φέρνει στις πραγματικές του διαστάσεις. Ωστόσο δεν έχω συναντηθεί ποτέ μαζί τους.»
 Έκανε κακό στην εικόνα σου;
 «Πολύ κακό και για πολύ καιρό. Τα σχόλια που ακούγονταν στο παρελθόν είχαν διαστρεβλώσει την εικόνα μου ως γυναίκα και ως επαγγελματία. Αυτό με είχε καταρρακώσει και κάποιες στιγμές δεν ήξερα πως να το διαχειριστώ.»

zappit

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !