«Έχουμε σκεφτεί να συγκατοικήσουμε με τον Άκη»

0
Η Demy σε πρόσφατη συνέντευξή της μίλησε για την σχέση της με τον γνωστό τηλεοπτικό σεφ Άκη Πετρετζίκη και δεν δίστασε να εξηγήσει στην συνέντευξη της τους λόγους για τους οποίους μέχρι στιγμής δεν έχουν προχωρήσει σε συγκατοίκηση.
«Η συγκατοίκηση προέκυψε ως σκέψη αποκλειστικά και μόνο λόγω της σχέσης μου, αφού πλέον έχει ωριμάσει. Κατά τα άλλα, δεν έχω την ανάγκη να μείνω μόνη.

Είναι και ο φόβος να φύγω από το πατρικό μου. Θα έρθει κι αυτή η ώρα, βέβαια. Μπορεί και σε ένα μήνα από τώρα που μιλάμε να μπω στη φάση της συγκατοίκησης.

Είμαι δύσκολος άνθρωπος στις αλλαγές. Φοβάμαι να πάρω μεγάλες αποφάσεις. Μπορεί να το θέλω πολύ και απλά να με φοβίζει η τόσο μεγάλη αλλαγή. Θα γίνει, όμως, το “κλικ” μέσα μου και θα δεις ξαφνικά έναν άλλον άνθρωπο»
Η Demy επίσης περιέγραψε τις διαφορές της με τον Άκη Πετρετζίκη δηλώνοντας πως «εκείνος είναι επιχειρηματίας και καλλιτέχνης ταυτόχρονα.

Απέναντι μου είναι προστατευτικός και σίγουρα πιο γρήγορος από μένα στις αποφάσεις. Εγώ είμαι η πλέον αργή. Στις εκπλήξεις είμαι καλύτερη εγώ. Όπως το να περάσω μια μέρα από την δουλειά του. Και τα ταξίδια μας εγώ τα οργανώνω».


star.gr

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !