«Θα ήθελα πολύ να είμαι κριτής στο The Voice»

Λευτέρης Προβιάς
0
Η κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» συνάντησε την Έλενα Παπαρίζου, στα παρασκήνια του ημιτελικού του The Voice. 


Η διάσημη τραγουδίστρια μίλησε για την επιλογή της να αποσυρθεί για κάποιους μήνες στη Σουηδία, τη φετινή απόπειρα συμμετοχής της στη Eurovision, αλλά και το ενδεχόμενο να καθίσει και εκείνη στην καρέκλα των coach του The Voice.

«Μου αρέσει πάρα πολύ η εκπομπή The Voice και η κριτική επιτροπή. Έχουν εξαιρετική χημεία μεταξύ τους οι κριτές. Θα ήθελα πάρα πολύ να το κάνω κι εγώ, αλλά νομίζω πως δεν είναι τώρα η στιγμή. 

Θα ήθελα τρία- τέσσερα χρόνια στη βαλίτσα μου για να βοηθήσω. Ακόμα μαθήτρια είμαι. Θεωρώ τον εαυτό μου σφουγκαράκι» δήλωσε η διάσημη τραγουδίστρια.

Όσο για τη φετινή υποψηφιότητά της για τη Eurovision, προσπαθώντας να πάρει το εισιτήριο ώστε να εκπροσωπήσει τη Σουηδία στον διαγωνισμό, η Έλενα Παπαρίζου εξήγησε: «Είμαι πολύ αυθόρμητος άνθρωπος και γουστάρω να ρισκάρω. 

Το ρίσκο έχει τα καλά και τα κακά του. Πιστεύω ότι η Eurovision και ειδικά το Melodiefestivalen της Σουηδίας δεν κάνουν ποτέ κακό στον καλλιτέχνη».

Για τη σχέση της με την Ελλάδα, η ίδια εξομολογήθηκε: «Η αλήθεια είναι ότι η βάση μου είναι στην Ελλάδα και θέλω να παραμείνει. Θα ένιωθα πάρα πολύ άσχημα να φύγω από την Ελλάδα κατά τη διάρκεια της κρίσης. 

Επιμένω ελληνικά, αλλά χρειαζόμουν κι εγώ λίγο τον χρόνο μου. Επειδή είχα χάσει τον πατέρα μου, είχαμε κάποιες διαδικασίες με το κράτος (γι' αυτό έμεινα στη Σουηδία). Έπρεπε να ωριμάσω και λίγο για να μπορώ να δημιουργήσω ξανά.
 
Άνθρωπος είμαι, ξέρετε, δεν είμαι μηχάνημα. Τώρα είμαι πολύ καλά και ό,τι κι αν κάνουμε, καλό είναι να επιστρέφουμε πίσω στον εαυτό μας για να γνωρίζουμε πώς είμαστε, ποιο είμαστε, γιατί κάνουμε κάποια πράγματα και για ποιον λόγο ακολουθούμε μία κατεύθυνση στη ζωή μας».

Yupiii.gr

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !