Στ. Ψάλτης: "Δεν ήθελα να μάθει κανείς για το πρόβλημα υγείας μου!" (Video)

Καρακασίδης Γιάννης
0
Την περιπέτεια γύρω από το σοβαρότατο πρόβλημα υγείας, που αντιμετώπισε πριν από καιρό, και για το οποίο δεν είχε μιλήσει σε κανέναν αποφάσισε να μοιραστεί με το τηλεοπτικό κοινό ο Στάθης Ψάλτης.

"Δεν έδωσα δικαίωμα σε κανέναν, δεν ήθελα να το μάθει κανείς. Ήταν μεταξύ εμένα, της γυναίκας μου και του οικείου περιβάλλοντος. Κανείς δεν έμαθε τίποτα και ούτε επρόκειτο να μάθει." είπε ο αγαπημένος ηθοποιός και πρόσθεσε: "Ο μόνος που το έμαθε ήταν ο κύριος Λαζόπουλος, δεν ξέρω πως και μου έστειλε μια πολύ όμορφη ανθοδέσμη". 

Παρ' όλα αυτά, ο Στάθης Ψάλτης, μέσα από τον φακό της εκπομπής "Happy Day", έσπευσε να μας καθησυχάσει πως πλέον είναι καλά στην υγεία του, ενώ διηγήθηκε το πώς συνέβη το περιστατικό: "Πέρασε, δόξα τω Θεώ είμαι πολύ καλά. Εκείνη την ώρα κατάλαβα τι αξία έχει η ζωή και πόσο μάταια είναι κάποια πράγματα. Δεν μπορούσα να περπατήσω, δεν μπορούσα να μιλήσω. Μετά από ένα μήνα πήγα στο θέατρο και έπαιξα".


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΕΔΩ:

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !