Η Αφροδίτη Γραμμέλη μιλάει για όλους και για όλα!

0
Δεν είμαστε φίλοι, αλλά απολαμβάνω τον τρόπο γραφής της και διαβάζω πάντα με ενδιαφέρον όσα γράφει- ακόμα και όταν δεν συμφωνώ μαζί της απόλυτα, εκτιμώ ότι οι κριτικές της δεν έχουν ίχνος κακοήθειας ή προκατάληψης. Γι' αυτό ακριβώς τον λόγο προσπάθησα να εισχωρήσω στον τρόπο σκέψης της ώστε να τη γνωρίσουμε καλύτερα.

Του Νίκου Γεωργιάδη

Αφροδίτη πώς αποφάσισες να επικεντρωθείς στην τηλεοπτική κριτική;

«Ήρθε από μόνο του. Δούλευα πολλά χρόνια στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ, ήμουν αρχισυντάκτρια στο τηλεοπτικό περιοδικό του «Βήματος της Κυριακής» και σιγά σιγά άρχισα να γράφω κείμενα με περισσότερη άποψη».

Είσαι αντικειμενικά μια όμορφη γυναίκα με έντονη προσωπικότητα και ισχυρή άποψη. Θα φανταζόσουν τον εαυτό σου μπροστά από τις κάμερες;

«Όχι, δεν τον έχω φανταστεί, Νίκο μου. Δεν είναι ένα από τα όνειρά μου αυτό. Γενικά δεν μου πολυαρέσουν οι δημόσιες εμφανίσεις».

Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι μια αιχμηρή κριτική μπορεί να πληγώσει κάποιον;

«Φυσικά. Η κριτική ακόμη και στην καθημερινότητα μπορεί να προκαλέσει στεναχώρια, απόρριψη… Το έχω σκεφτεί. Γι αυτό και προσπαθώ να είμαι ψύχραιμη στα κείμενά μου και να σκεφτώ και το πώς θα νιώσει κάποιος που θα διαβάσει μια εκτίμηση της δουλειάς του».

Έχει ακουστεί ότι οι τηλεκριτικοί υπερβάλλουν, πολλές φορές, στα κείμενά τους προκειμένου να ασχοληθούν μαζί τους οι εκπομπές και τα sites. Αυτή η άποψη μπορεί να περιέχει ίχνη αλήθειας;

«Δεν μπορώ να μιλήσω εκ μέρους όλων. Σε ό,τι με αφορά ποτέ δεν λειτούργησα με στόχο να προκαλέσω για να συζητηθώ. Γράφω αυτό που πιστεύω και αυτό που νιώθω. Άλλωστε ποτέ δεν ξέρεις τι θα «ερεθίσει» και τι θα συζητηθεί. Όποιος παίξει αυτό το παιχνίδι είναι για μένα χαμένος από χέρι και αναξιόπιστος»

Αντιθέτως, έχεις υπάρξει ποτέ επιεικής με κάποιον και να το έχεις μετανιώσει;

«Ναι, μπορεί. Αλλά δεν το έχω μετανιώσει. Δεν βλάπτει λίγη καλοσύνη παραπάνω…»

Με ποιο ζευγάρι θα προτιμούσες να πας για φαγητό; Τον Πέτρο και την Τζένη ή τη Φαίη και τον Γιώργο (και γιατί);

«Δεν έχω πρόβλημα να φάω και με τα δύο ζευγάρια αν νιώσουμε ότι ταιριάζουμε ως παρέα. Άλλο η δουλειά, άλλο η προσωπική σχέση. Και οι τέσσερις μου είναι συμπαθείς για διαφορετικούς λόγους. Αλλωστε τους έχω όλους συναντήσει εκτός δουλειάς, τους γνωρίζω».

Αν ήσουν διευθύντρια προγράμματος ποια εκπομπή θα ήθελες να καταργήσεις (και γιατί).

«Καμία. Δεν μπόρεσα ποτέ στη ζωή μου να κόψω την δουλειά ανθρώπων. Γι αυτό και δεν θα γίνω ποτέ διευθύντρια!»

Ποια απολαμβάνεις λιγότερο ( ή περισσότερο) να παρακολουθείς; Τη Μπεκατώρου, τη Νομικού ή τη Μακρυπούλια;

«Την Μαρία Μπεκατώρου την βλέπω και χαίρομαι να βλέπω έναν φυσιολογικό άνθρωπο που τσαλακώνεται και χαίρεται αυτό που κάνει. Την Δούκισσα Νομικού την βλέπω γιατί είναι πολύ όμορφη και έχει μία συστολή. Την Ζέτα Μακρυπούλια για να δω πως θα ντυθεί και πώς θα χτενιστεί κάθε φορά, κάτι που πια συνιστά και μία έκπληξη».

Υπάρχει κάποια εκπομπή ή τηλεοπτικό πρόσωπο που έχει αδικηθεί φέτος;

«Δε νομίζω. Ο καθένας αξιοποιεί την ευκαιρία που του δίνεται. Ενήλικες δουλεύουν στην τηλεόραση, ξέρουν τι κάνουν και φυσικά στο χέρι τους είναι να μην ανέχονται αυτά που δεν τους αρέσουν».

Ρούλα Κορομηλά: Έπρεπε τελικά να μείνει σπίτι της, όπως ειπώθηκε; Την έχουμε αδικήσει;

«Είναι πολύ σκληρό για οποιονδήποτε να λες ότι πρέπει να μείνει σπίτι του. Η Ρούλα Κορομηλά είναι ένα πρόσωπο της ελληνικής τηλεόρασης το οποίο είτε αρέσει είτε δεν αρέσει έχει γράψει την δική του ιστορία. Για όλους υπάρχει θέση. Από κει και πέρα η ωριμότητα του καθενός τον προστατεύει σε αυτό που κάνει».

Αλήθεια, ο γιος σου έχει καταλάβει τι δουλειά κάνει η μαμά του;

«Φυσικά. Απόλυτα. Είναι 8 ετών και γνωρίζει καλά τι εστί τηλεόραση. Συζητάμε κιόλας για κάποια πράγματα απλά δεν του επιτρέπω να παρακολουθεί o,τιδήποτε μη παιδικό».

Πότε ήταν η τελευταία φορά που σε συγκίνησε;

«Έχω χάσει το μέτρημα. Είμαι χαζομαμά»

Κλείνοντας, υπάρχει κάτι που δεν ξέρουμε για σένα και θα μας εξέπληττε;

«Δεν ξέρετε τίποτα για μένα… Μόνο την άποψη μου για τηλεοπτικές εκπομπές και πρόσωπα. Αρα σου απαντώ: τη ζωή μου όλη».

entertv.gr

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !