Σταματίνα Τσιμτσιλή: Το album των Πασχαλινών μου διακοπών

Nessun Dorma
0
Πόσες φορές δεν σας έχω πει ότι η ουσία βρίσκεται στις μικροχαρές της καθημερινότητας; Εύχομαι να το διαπιστώσατε με τον καλύτερο τρόπο στις διακοπές του Πάσχα και να βρήκατε χρόνο να γεμίσετε τις μπαταρίες σας…
Προσωπικά βρέθηκα για μερικές ημέρες στην Αρχαία Κόρινθο, την ιδιαίτερη πατρίδα του Θέμη και φρόντισα να ξεκουραστώ και να ρίξω λίγο τους ρυθμούς μου. Έκανα δηλαδή αυτό που είχα μεγαλύτερη ανάγκη.
Κάτι οι χαλαρές βολτούλες στη φύση, κάτι οι διαφορετικές μυρωδιές και σίγουρα η ευκαιρία να χορτάσω τους δικούς μου ανθρώπους ήταν η εγγύηση για ένα ξεκούραστο κι πολύ οικογενειακό τετραήμερο.
Κι επειδή πλέον κάθε κατεργάρης επέστρεψε στον πάγκο του, εμείς από χθες(σ.σ. 22.04) για την ακρίβεια-σας εύχομαι αυτή η μετάβαση στο καθημερινό σας πρόγραμμα  να ήταν ομαλή και να μην σας έπεσε βαριά όπως το αρνάκι…… που προσωπικά για να πω την αμαρτία μου μέρες που είναι… τσάκισα.
 
 

fthis/ Stamatina 's View

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !