Είναι gay η Ραλλία Χρηστίδου; - τι απαντά η ίδια;

Καρακασίδης Γιάννης
0
Διαθέτει μία από τις ικανότερες φωνές της γενιάς της και, αν και αναδείχθηκε μέσα από το πιο πολυσυζητημένο και επιτυχημένο talent-show της ελληνικής τηλεόρασης, εξακολουθεί να απασχολεί μόνο μέσα από τη δουλειά της. Η Ραλλία Χρηστίδου έχει καταφέρει να κρατά τα φώτα της δημοσιότητας μακριά από την προσωπική της ζωή, την ώρα που επιλέγει να τα στρέφει επάνω της μόνο σε ό,τι αφορά τα επαγγελματικά της βήματα.

Σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της, η καλλίφωνη τραγουδίστρια απάντησε στο εάν είναι ή όχι ομοφυλόφιλη, ερώτηση που προκύπτει εφόσον στο Google, εάν πληκτρολογήσει κανείς το όνομά της, εμφανίζεται δίπλα η λέξη "gay".

"Δε με ενδιαφέρει από τη στιγμή που έχω δηλώσει ευθαρσώς ότι δεν αποτελεί είδηση η σεξουαλική ταυτότητα κανενός ανθρώπου. Κανέναν δε θα έπρεπε να απασχολεί και να ενδιαφέρει το τι κάνει κάποιος στην προσωπική του ζωή. Πιστεύω στα ανθρώπινα δικαιώματα." δηλώνει χαρακτηριστικά στο περιοδικό ΕΓΩ και προσθέτει: "Οι ομορφυλόφιλοι πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα με τους ετεροφυλόφιλους, τόσο στο γάμο όσο και στην υιοθεσία παιδιών. Εγώ πιστεύω στην αγάπη, αυτή είναι το μέγιστο. Αγάπα και κάνε ό,τι θέλεις. Είμαι δίπλα σε όλους όσοι χρειάζονται κάτι από μένα. Πέρυσι τον Ιούνιο δέχθηκα με πολλή χαρά να συμετάσχω στο Gay Pride. Όσον αφορά τον εαυτό μου, δε μου άρεσε ποτέ να μιλάω για το τι κάνω, για ένα και μόνο λόγο: δε θέλω να χρησιμοποιώ με κανένα τρόπο την προσωπική μου ζωή για δουλειά!".

Εμείς βγάζουμε το καπέλο στην αγαπημένη τραγουδίστρια και της ευχόμαστε πάντα τα καλύτερα!  

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !