Ο έρωτας της τρανσέξουαλ Εύας Κουμαριανού με πασίγνωστο τραγουδιστή από το "Fame Story"! - Το βιβλίο που "καίει"

0
Καυτές αποκαλύψεις που "καίνε" πολλούς.
"Έζησα μια ζωή που δεν ήταν καθόλου ρόδινη. Γνώρισα πολλούς ανθρώπους, έζησα στο αναμορφωτήριο, φυλακή, ταξίδεψα, αγάπησα, πέρασα όμορφα, γνώρισα δυσκολίες. Αυτό,όμως, που έμαθα είναι να είμαι αληθινή και την αλήθεια μου αυτή σας καταθέτω..."
Με αυτά τα λόγια κλείνει την αφήγησή της πολυτάραχης ζωής της, η τρανσέξουαλ Εύα Κουμαριανού στην αυτοβιογραφία της, με τίτλο "Το ταξίδι της ζωής μου", όπως διαβάζουμε στην "Espresso".

Η Κουμαριανού, που γεννήθηκε ως Κωνσταντίνος Γαβριήλ, γράφει, λοιπόν, για τον έρωτά με πολύ γνωστό ζεν πρεμιέ της δεκαετίας του 70: "Θα μπορούσαμε να είχαμε παντρευτεί αν η κοινωνία μας ήταν διαφορετική..."!

Η δεύτερη σχέση που αποκαλύπτει είναι με νεαρό τραγουδιστή που συμμετείχε στο "Fame Story": "Ήταν ένας θυελλώδης δεσμός που παρολίγο να δει τα φώτα της δημοσιότητας. Θυμάμαι μια φορά είχαμε πάει βόλτα με το αυτοκίνητό μου στην παραλία και μας έπιασαν σε..τρυφερές περιπτύξεις αστυνομικοί που έκαναν περιπολία στην περιοχή. Μάλιστα το θέμα βγήκε και σε τηλεοπτικό σταθμό με τίτλο "Γνωστή τρανσέξουαλ πιάστηκε στα πράσα με νεαρό ανερχόμενο τραγουδιστή"!

Πίστευε ότι το έδωσα εγώ το θέμα και ήρθε και μου έσπασε το αυτοκίνητο. Το θέμα το είχε δώσει ένας από τους αστυνομικούς που μας είχε πιάσει..."

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !