Θάνος Καλλίρης: Δεν σεβάστηκαν τα παιδιά μου

0
Ο χωρισμός με την επί 15 χρόνια σύζυγό του, οι δικαστικές διαμάχες μεταξύ τους, το πρόβλημα υγείας του παιδιού του και ο ξαφνικός θάνατος του πατέρα του έφεραν ξαφνικά τον Θάνο Καλλίρη σε μια δίνη δημοσιότητας που ποτέ δεν επιθυμούσε. Ο τραγουδιστής, 50, μιλά πρώτη φορά στο People για ό,τι του συνέβη το τελευταίο τρίμηνο.Πριν από λίγο καιρό, είδε το φως της δημοσιότητας ο χωρισμός με τη γυναίκα σου και ένα δικόγραφο που δείχνει μια έντονη δικαστική διαμάχη.
Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά. Καταρχήν, δεν είναι κάτι καινούριο. Πριν από τριάμισι περίπου χρόνια, πήραμε την απόφαση με τη γυναίκα μου να χωρίσουμε. Καλώς ή κακώς, όταν χωρίζεις ύστερα από 15 χρόνια συμβίωσης, υπάρχει και το νομικό κομμάτι, το οποίο αναλαμβάνουν οι δικηγόροι. Με τη γυναίκα μου, όμως, έχουμε πολύ καλές σχέσεις. Το διαζύγιό μας είναι κοινή συναινέσει. Για το νομικό κομμάτι που είχαμε να χωρίσουμε αποφασίσαμε να μη μάθει ποτέ κανείς τίποτα, γιατί έχουμε δύο ανήλικα παιδιά. Δίνουμε τόση αγάπη στα παιδιά, ζούμε τόσο αρμονικά και μοιραζόμαστε τόσο καλά τους χρόνους διαπαιδαγώγησής τους, που δεν υπάρχει λόγος να φτάνουν σε αυτά τα θέματα των μεγάλων. Είναι ανήλικοι, αλλά ανήλικοι 14 και 8 ετών, που διαβάζουν, γράφουν και καταλαβαίνουν. Το δημοσίευμα αυτό ήταν εναντίον μου και με στενοχώρησε πάρα πολύ. Δεν είχα άλλον τρόπο να «χτυπήσω» αυτό το πράγμα που βγήκε, παρά μόνο με τη σιωπή μου και να δηλώσω ότι δεν είναι αληθινό.

Πώς κατάφερες να κρατήσεις μυστικό 
το χωρισμό σου τόσο καιρό;
Ο χωρισμός έγινε πολύ ομαλά και δεν το πήρατε χαμπάρι εδώ και τριάμισι χρόνια. Θα σου πω μονάχα ότι έχω κάνει φωτογράφηση με τα παιδιά μου σε δύο πολύ γνωστά περιοδικά, ενώ ήμουν ήδη χωρισμένος και δεν το ήξερε κανένας. Κι αν έχω κάποια νομικά θέματα να διευθετήσω ακόμη, αυτό το κομμάτι είναι δικό μου και της πρώην γυναίκας μου. 

Αυτό που γράφτηκε στην εφημερίδα Παραπολιτικά είναι πως έκανες έξωση στη γυναίκα και τα δύο παιδιά σου από το ιδιόκτητο σπίτι σου, επικαλούμενος συνθήκες φτώχειας. Το συγκεκριμένο δημοσίευμα σε παρουσίαζε σαν τέρας.
Ίσως αυτό να πουλάει. Ακόμη κι αν ήμουν ένα τέρας, όμως, θα έπρεπε αυτός που το δημοσιοποίησε να σεβαστεί τα ανήλικα παιδιά μου. Εμένα με στενοχώρησε μόνο και μόνο γιατί δεν ήθελα επουδενί –και ευτυχώς δεν έγινε– να το διαβάσουν τα παιδιά μου και να πουν «τι είναι αυτό που γράφουν;». Γιατί θα έπρεπε να εξηγώ τα ανεξήγητα. Δεν μπορεί κάποιος να το βγάζει στη φόρα αυτό το πράγμα, είναι ανήθικο. Έχω ένα στοιχείο, στήνω στον τοίχο τον άλλο και τον πυροβολώ χωρίς καν να το διασταυρώσω. Η γυναίκα μου, που παρουσιάστηκε στο δημοσίευμα ως αυτή που τραβάει το μαρτύριο, έκλαιγε γοερά στο τηλέφωνο όταν της είπαν τι έχει γραφτεί. Δεν φαντάζεσαι πόσο κακό μάς έκανε ψυχολογικά, και σε εμένα και σε εκείνη, όταν ξαφνικά είδαμε γραμμένο κάτι το οποίο ήταν επτασφράγιστο μυστικό. Είναι κάτι προσωπικό. Κάτι που το βιώσαμε εμείς οι δύο και έχει κι ένα νομικό κομμάτι, το οποίο θα πάρει το δρόμο του και θα λυθεί και δεν αφορά κανέναν άλλον. Αυτό θα έπρεπε να γίνεται σεβαστό. 


Μέσα από αυτό το απόσπασμα της δικογραφίας, που είδε το φως της δημοσιότητας, μάθαμε ότι το ένα παιδί σου έχει κάποιο κινητικό πρόβλημα.
Το παιδί μου έχει όντως ένα μικρό πρόβλημα κι εγώ και η πρώην γυναίκα μου κάνουμε τα πάντα για να διορθωθεί. Δεν είμαι κρυφός άνθρωπος, κυκλοφορώ με τα παιδιά μου. Δεν χρειάζεται να λέω αν έχω ένα πρόβλημα, αν θα φτιάξει ή δεν θα φτιάξει. Θα ήθελα να με σκοτώσω αν με έβλεπα κάποια στιγμή πρωτοσέλιδο: «Το δράμα του Θάνου Καλλίρη με το ανάπηρο παιδί του». Θεωρώ κατάντια το ξεπούλημα της προσωπικής ζωής.

Ποιο από τα δύο ήταν πιο δύσκολο, να πάρεις την απόφαση να χωρίσεις ή να το ανακοινώσεις στα παιδιά σου;

Να το πω στα παιδιά μου. Δεν ήθελα να νιώσουν άσχημα. Και κάνουμε πολλή δουλειά γι’ αυτό. Πιστεύω ότι το θέμα είναι όχι το γιατί χωρίζεις, αλλά το πώς χωρίζεις. Να μην τα κάνεις σκατά με τα παιδιά σου, σκατά με το σύντροφό σου και να μη γίνεις ρεντίκολο για ένα χωρισμό. Με τη γυναίκα μου ήταν σκοπός μας να παντρευτούμε και να κάνουμε παιδιά. Τελικά, είπαμε να χωρίσουμε για να είμαστε όλοι καλύτερα, όχι να χωρίσουμε και να κάνουμε τρελά τα παιδιά μας. Δεν θέλουμε να νιώσουν στιγμή ότι οι γονείς τους δεν είναι εκεί για αυτά. Όλα είναι όπως πρέπει και καλύτερα πια, απλά δεν μένουμε στο ίδιο σπίτι. Από αυτό που βλέπω εγώ, είναι δύο παιδιά ευτυχισμένα, τα οποία δεν έχουν θέματα με εμάς.

Είναι εφικτό να γίνει η μετάβαση από ένα μεγάλο έρωτα σε μια φιλία;
Είναι κάτι που μπορεί να προκύψει, όπως έγινε και με τη Ναταλία (σ.σ. Γερμανού). Η Ναταλία κι εγώ είμαστε τάλε κουάλε με τη Βίσση και τον Καρβέλα. Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε καλύτερα μαζί. Ένα διάστημα που ήταν παντρεμένη με τον Πέτρο Ίμβριο κι εγώ με τη γυναίκα μου μέναμε στο ίδιο συγκρότημα. Εγώ με τη γυναίκα μου και το παιδί μου κι εκείνη με τον Πέτρο και το σκύλο τους. Έμενε σε ένα σπίτι στο Κεφαλάρι και την ενημέρωσα ότι υπήρχε απέναντί μου ένα διαμέρισμα μεγαλύτερο και φθηνότερο. Ήρθε. Έμειναν τρία χρόνια, μέχρι που χώρισε με τον Πέτρο και άλλαξαν σπίτι. Ήμασταν παρέα τα δύο ζευγάρια και περνούσαμε πολύ καλά!

Χρειάζεται, όμως, να έχεις και συντρόφους, οι οποίοι να μπορούν να αποδεχτούν αυτή την κατάσταση.
Φυσικά. Έγινα φίλος με τον Πέτρο και η Ναταλία με τη γυναίκα μου. Γυμνό να με έβλεπε δίπλα στη Ναταλία ο Πέτρος ή η γυναίκα μου, δεν θα σκέφτονταν κάτι πονηρό, γιατί δεν τους είχαμε δώσει το δικαίωμα. Αυτή η πραγματική φιλία γίνεται μόνο όταν έχεις ολοκληρώσει την ερωτική και σεξουαλική ζωή με το μέχρι πρότινος σύντροφό σου. Με τη Ναταλία συζούσαμε πεντέμισι χρόνια. Πολλοί νομίζουν ότι με εμένα έχει παντρευτεί. Με έναν άνθρωπο που είσαι τόσα χρόνια μαζί δεν έχεις απωθημένα, έχεις κάνει τον κύκλο σου. Ήμουν πάντοτε της άποψης πως τους ανθρώπους που είναι σημαντικοί στη ζωή σου δεν πρέπει να τους χάσεις όταν τελειώσει το ερωτικό κομμάτι. Είναι σαν να αφορίζεις το παρελθόν σου.

Κάποια στιγμή είχες δώσει στη Ναταλία Γερμανού ένα άλμπουμ με προσωπικές σας φωτογραφίες. Η Ναταλία είχε πει, μάλιστα, «Όποιος δεν πληγώνεται κρατάει φωτογραφίες». Ισχύει αυτό;
Μπορεί να ισχύει, δεν ξέρω. Ο χωρισμός με τη Ναταλία ήταν καλός. Ήρεμος. Ως πιο καλλιτεχνική φύση, εγώ είχα περισσότερες φωτογραφίες. Εγώ την τραβούσα φωτογραφίες. Της Ναταλίας της αρέσει να πετάει αποφθέγματα. Δεν θα το πάρω προσωπικά.


«Ο θάνατος του πατέρα μου»

Λίγο μετά το δημοσίευμα για το χωρισμό του, ο Θάνος Καλλίρης έχασε τον πατέρα του, Τίτο. «Ήρθαν όλα μαζί. Ο πατέρας μου είχε καρκίνο, λευχαιμία, η οποία μεταλλάχθηκε σε οξεία μυελώδη λευχαιμία. Για 4 μήνες βασανίστηκε πάρα πολύ, μέχρι την τελευταία στιγμή. Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη πως δεν ζει. Ήταν αυτοεξυπηρετούμενος και τα είχε τετρακόσια. Δεν είχα μπει στη διαδικασία να πω “ποπό, πολύ γέρασε ο μπαμπάς!”. Αυτό που με κάνει να έχω εφιάλτες είναι το πόσο πολύ ταλαιπωρήθηκε».

Πηγή: protothema

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !