Mαρία Καρχιλάκη: Τι θυμάται από την ημέρα της αποχώρησης της από το Mega;

0

 Η Μαρία Καρχιλάκη μίλησε στον Γιώργο Πράτανο και στο jenny.gr για την περίοδο της αποχώρησης της από το Mega.
Τι ακριβώς κάνατε όταν υπογράψατε τη λύση της συνεργασίας σας; Τι θυμάστε έντονα από εκείνες τις στιγμές;
Τη Λίζα Δουκακάρου θυμάμαι να με ξεπροβοδίζει με μια σφιχτή αγκαλιά στο ασανσέρ μετά το τελευταίο μου live για τα διεθνή στο δελτίο. Αυτή την ωραιότατη εικόνα έχω πάντα στο μυαλό μου. Εκείνη τη μέρα λογαριάζω ως τελευταία μου στο Mega. Όχι την επόμενη που υπέγραψα τη λύση της συνεργασίας. Εκείνο ήταν ένα διαδικαστικό θέμα που με άφησε αδιάφορη.
Νιώθετε πίκρα όταν μιλάτε για αυτό το θέμα; Ακόμη και τώρα, που έχει περάσει καιρός…
Καμία πίκρα. Διαφώνησα με τους όρους της νέας σύμβασης. Δεν ήταν σωστοί. Δεν τους άλλαζαν κι εγώ, όπως και κάποιοι άλλοι συνάδελφοί μου, δεν τους αποδεχτήκαμε. Μας αποζημίωσαν και φύγαμε. Αυτό.


Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !