Ευγενία Μανωλίδου: «Δεν θα έκανα τη ‘Στιγμή της αλήθειας’ τώρα»!

0

Αν της γινόταν σήμερα πρόταση να παρουσιάσει την «Στιγμή της αλήθειας» η Ευγενία Μανωλίδου δεν θα έλεγε ναι, όπως αποκάλυψε στο «Μες στην καλή χαρά» όπου ήταν καλεσμένη.
Η παρουσιάστρια και μαέστρος είπε για αυτή την απόφασή της: «Βεβαίως η πρώτη εκπομπή ήταν κάτι πολύ δυνατό για μένα. Δεν νομίζω, όμως, ότι τώρα θα έκανα τη «Στιγμή της αλήθειας». Παρόλο που δεν μετανιώνω για εκείνη τη στιγμή γιατί αυτή ήταν η πρώτη μου επαφή με το μέσον, τον κόσμο και αυτό μου έφερε τα επόμενα. Θεωρώ ότι ήταν μία καλή κίνηση εκ μέρους μου. Έχω κάνει πολλά πράγματα στην τηλεόραση. Τώρα έχω αλλάξει κεφάλαιο στη ζωή μου και κάνω αυτό που μου αρέσει και με αντιπροσωπεύει. Μπορεί αν είχα τεράστια προβλήματα βιοπορισμού να το έκανα αλλά δεν νομίζω ότι θα ήθελα να ταλαιπωρήσω άλλο τον άντρα μου κάνοντας αυτό».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !