Μαρία Μπεκατώρου:Η απάντησή της στην Αφροδίτη Γραμμέλη για τα μπότοξ

0
Η Μαρία Μπεκατώρου απάντησε στο σχόλιο της Αφροδίτης Γραμμέλη, κατά το οποίο έλεγε ότι δεν μπορεί από τα μπότοξ να κουνήσει ούτε τα φρύδια της.
«Την Αφροδίτη τη συμπαθώ είναι τρομερός άνθρωπος. Δεύτερον παραδέχτηκα ότι κάνω μπότοξ και τώρα το πληρώνω. Γενικά δεν σχολιάζω κάτι που γράφεται για εμένα. Ως άνθρωπος πάντως δεν έχω αλλάξει. Ρωτήστε τους φίλους μου. Δεν ξέρω πως είναι να αλλάζεις. Αυτή τη δουλειά που κάνω θα μπορούσε να την κάνει πολύς κόσμος. Και τώρα βγαίνω από το σπίτι μου με φόρμα. Καταρχήν στο ραδιόφωνο έχουμε κάμερα και κάθε πρωί είμαι άβαφη και δεν με ενδιαφέρει πως θα με δούνε». Όσο για το αν θα έκανε πλαστική επέμβαση είπε στο περιοδικό «Hello»: «Αν δεν φοβόμουν τα χειρουργεία θα έκανα. Το μπότοξ δεν είναι τίποτε. Η αλήθεια είναι ότι θέλω να μείνω νέα για πολλά χρόνια ακόμα».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !