Δάντης:Ο γάμος με τη Φλώρα ήταν μεγάλο λάθος

Χρηστος Γ
0
Με όχι και τόσο καλά λόγια μίλησε ο Χρήστος Δάντης για το γάμο του με τη Φλώρα Θεοδώρου. Οι δυο τους δεν είχαν χωρίσει με τον καλύτερο τρόπο και μάλιστα είχαν οδηγηθεί στα δικαστήρια. Μιλώντας για τον προηγούμενο γάμο του στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly ο τραγουδιστής ανέφερε: "Ο προηγούμενος γάμος μου είναι ένα πολύ μελανό σημείο της ζωής μου".
"Κάποιον ή κάποιους από τους γάμους μου τους θεώρησαν λάθος. Έγιναν σε λάθος στιγμή ή δεν έπρεπε να γίνουν καθόλου. Αυτό ισχύει και σε σχέσεις μου. Υπάρχουν άνθρωποι στη ζωή μου που με απογοήτευσαν πάρα
πολύ και τους άφησα να κάνουν λάθος επί τούτου για να δω τη συμπεριφορά τους", συμπλήρωσε.

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στον πόλεμο που δέχτηκε -όπως ο ίδιος ισχυρίστηκε- την περίοδο που χώρισε από τη Φλώρα Θεοδώρου και η σύζυγός του Τζένη ήταν έγκυος.
"Φοβήθηκα πάρα πολλές φορές ότι η Τζένη μπορούσε να χάσει το παιδί"
"Φοβήθηκα πάρα πολλές φορές εκείνη την περίοδο ότι η Τζένη μπορούσε να χάσει το παιδί.  Εκείνη δεν μου έδειχνε το φόβο της. Ξέρω ότι ήταν πάρα πολύ στεναχωρημένη και πληγωμένη. Όσα είχαν γίνει την είχαν επιβαρύνει. Οι επιθέσεις που δεχτήκαμε ήταν αναμενόμενες. Ήξερα με τι ανθρώπους είχα να κάνω.
Απλώς ένιωσα ένα άδειασμα γιατί περίμενα να με διαψεύσουν, να κάνω εγώ λάθος, να μην είναι έτσι τα πράγματα. Επίσης πίστευα ότι θα γινόταν σεβαστό ότι όλη αυτή η ιστορία είχε να κάνει με μια γυναίκα που είχε ένα παιδί στην κοιλιά. Ήταν πάρα πολύ άσχημη και άνανδρη αυτή η συμπεριφορά. Ο ανδρισμός δεν έχει να κάνει με το φύλο", τόνισε.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !