Stan: «Θα ήθελα να γράψω τραγούδια για τον Μαζωνάκη και την Θεοδωρίδου»

0

Ο Stan πέρα από τραγουδιστής είναι και δημιουργός κομματιών και σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε σε ποιους καλλιτέχνες θα ήθελε να δώσει τραγούδια.
«Θα ήθελα να δοκιμάσω να γράψω και για λαϊκούς τραγουδιστές, όπως για τον Γιώργο Μαζωνάκη και τη Νατάσα Θεοδωρίδου. Θα μου άρεσε να δώσω τη δική μου οπτική γωνία σε κομμάτια που ο κόσμος δεν θα περίμενε να ακούσει από εμένα».
Ακόμη μιλώντας στο περιοδικό ΕΓΩ εξομολογήθηκε τι του έδωσαν οι συνεργασίες του με τους Bo και  Nivo.
«Με τον Bo ήταν το πρώτο μου ξεκίνημα και είχε διαφορετική γλύκα, αλλά το κομμάτι μου με τον Nivo αποτέλεσε το breakthrough και βοήθησε την καριέρα μου να γίνει γνωστή στο ευρύ κοινό και τους δύο γι'αυτό».

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !