Δείτε και διαβάστε τι είπε η Έλενα Παπαρίζου στο Βράδυ!!

0

Μετά από δώδεκα χρόνια σχέση η Έλενα και ο Τόνυ τράβηξαν χωριστούς δρόμους, ωστόσο η τραγουδίστρια παραδέχτηκε ότι τον αγάπησε πολύ και όλα αυτά τα χρόνια του ήταν αφοσιωμένη αλλά δεν περίμενε την κατάληξη που θα είχαν…
«Δεν περίμενα αυτή η σχέση μετά από τόση αγάπη  να έχει τέτοια κατάληξη. Στεναχωριέμαι για αυτό. Δεν τα είχαμε βρει από τον Σεπτέμβρη. Όποτε ερχόταν ο Σουηδός δικηγόρος, κάτι γινόταν και δεν τα βρίσκαμε. Γνώριζαν ότι είμαι στο εξωτερικό και μου έστελναν ένα σωρό εξώδικα…Τι να κάνω, να άφηνα τις εκπομπές»;
Και συνέχισε: «Φοβάμαι πάρα πολύ να εμπιστευτώ έναν άντρα πλέον. Είναι ενάμιση χρόνος που έχω χωρίσει. Κάποια σ
τιγμή θα ξαναέρθει πίσω…».
«Ο πατέρας μου με είχε λίγο αγοροκόριτσο μεγαλωμένη. Μου έλεγε «την υπογραφή σου και το πουλί σου να προσέχεις που τα βάζεις. Την υπογραφή μάλλον δεν κατάλαβα που την έβαλα…».
Δείτε το βίντεο:
Πηγή:Βράδυ

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !