Αντίνοος Αλμπάνης: "Δε θέλω να κάνω τη προσωπική μου ζωή ριάλιτι!"

0
Τους λόγους για τους οποίους κρατά την προσωπική του ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας εξήγησε σε συνέντευξή του στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» ο Αντίνοος Αλμπάνης.  Και ενώ το τελευταίο διάστημα, οι φήμες τον θέλουν να διατηρεί δεσμό με τη συνάδελφό του, Ντορέττα Παπαδημητρίου, εκείνος δεν τις έχει επιβεβαιώσει, αλλά ούτε και διαψεύσει. Ο λόγος; «Δεν έχω μιλήσει ποτέ για την προσωπική μου ζωή και είναι ένα κομμάτι που ειλικρινώς θέλω να το κρατάω για μένα. Έχω μια στάση απέναντι στο “βγάζω προς τα έξω τα προσωπικά μου” που είναι πολύ συγκεκριμένη. Αν αρχίσω να κοινοποιώ τις χαρές μου, θα οφείλω να μοιραστώ και τις λύπες μου. Και το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα είναι να κάνω τη ζωή μου ριάλιτι σόου», δήλωσε χαρακτηριστικά ο νεαρός ηθοποιός. 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !