Ελεονώρα Μελέτη:Τι λέει για την υποτιθέμενη κόντρα της με την Ελένη Μενεγάκη

0
Από την πρώτη της μέρα στην τηλεόραση, η Ελεονώρα Μελέτη είναι σε μία τηλεοπτική «κόντρα» με την Ελένη Μενεγάκη, παρά το γεγονός ότι έχει δηλώσει αρκετές φορές πως μεταξύ τους δεν υπάρχει κάτι.
Μάλιστα, έχει πάει και ως καλεσμένη στην εκπομπή «Ελένη». Τα μέσα όμως τρέφουν αυτή την κόντρα. Ποιος είναι ο λόγος; Η Ελεονώρα Μελέτη δήλωσε : «Διότι το...
στερεότυπο της κόντρας ανάμεσα σε δυο ξανθιές, είναι ένα στερεότυπο «κλισέ». Ή γενικά της κόντρας. Βλέπε Χατζηνικολάου – Ευαγγελάτο, βλέπε Βανδή – Βίσση, βλέπε Στάη – Τρέμη... Είναι ένα κλισεδάκι το οποίο γίνεται από πολλούς... Νομίζω ότι είναι ντεπασέ πλέον και δεν έχει γίνει τόσο έντονα φέτος και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Νομίζω ότι το έχουν αντιληφθεί όλοι αυτό και δεν πουλάει πλέον πια. Εγώ δεν το βλέπω τόσο πολύ πια με τη μετακίνησή μας το μεσημέρι και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό. Ίσως επειδή ξεκαθάρισα κι εγώ την πρόθεσή μου ότι δεν πρόκειται να παίξω αυτό το παιχνίδι».
 free press/ Life 

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !