Άκης Πετρετζίκης "Αν δεν πετύχουν οι συνταγές μου έχω πρόβλημα"

2
Για την μέχρι τώρα πορεία του στην τηλεόραση μίλησε ο νικητής του πρώτου Master Chef  και μάγειρας της πρωινής εκπομπής του Mega  "Πρωινό μου" Άρης Πετρετζίκης στην εφημερίδα Real.
Ο γνωστός μάγειρας δήλωσε πως η τηλεόραση είναι επικίνδυνη και ειδικά γι αυτούς που είναι σε μια live  εκπομπή.
Συγκεκριμένα ,είπε ο Πρετρετζίκης "¨Η τηλεόραση είναι επικίνδυνη ειδικά για κάποιον ΄που δεν ξέρει και ειδικότερα για μένα που μπήκα σε ζωντανή εκπομπή" Και συνέχισε λέγοντας "Κάθε μέρα είναι μια δοκιμασία,γιατί αν τις συνταγές που προτείνω τις δοκιμάσουν οι τηλεθεατές στο σπίτι τους και δεν πετύχουν, θα έχω πρόβλημα".

Δημοσίευση σχολίου

2Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. Δεν εισαι και κανενας σημαντικος μαγειρας.Επειδη κερδισες ενα τηλεπαιχνιδι και μαγειρευεις σε πρωινη εκπομπη δεν σημαινει οτι εισαι και ο καλυτερος μαγειρας. Σημασια εχει να εισαι σεφ για τον κοσμο οχι για το πρωινο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nai den mporei na kimh8ei sto vrady kai den mporei na faei gia mia evdomada!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !