Ο Νότης Χριστοδούλου στο Tvnea:"Το Δέστε τους φέτος είναι ίδιο αλλά ευτυχώς χωρίς εμένα!"

Ο Νότης Χριστοδούλου μερικούς μήνες μετά την αποχώρηση του από το Δέστε τους και την τηλεόραση μιλάει αποκλειστικά στον Αλέξανδρο Κούρτη για τα δύο χρόνια "Δέστε τους", τις σχέσεις του τώρα με τον Νίκο Μουτσινά, την πρόσφατη "κόντρα" του με την Σίσσυ Χρηστίδου και πολλά ακόμη σε μια συνέντευξη που θα συζητηθεί!

- Νότη μου σε συναντάω μετά από αρκετό καιρό που είχαμε μιλήσει ξανά εδώ στο Tvnea όπου όμως έχουν αλλάξει πολλά πράγματα για σένα. Σε τι φάση σε βρίσκω; Σου λείπει η τηλεόραση; Καθόλου ειδικά με την τωρινή της κατάσταση. Ασχολήθηκα με την τηλεόραση εδώ και 9 χρόνια για να καλύψω την προσωπική μου ματαιοδοξία. Προς το παρόν ασχολούμαι ξανά με τη διακόσμηση και το χαίρομαι αφάνταστα. Είναι πολύ πιο δημιουργική ενασχόληση και το αποτέλεσμα βασίζεται στο γούστο και τα δικά μου αισθητικά κριτήρια. Στην τηλεόραση αυτό δεν μπορεί να συμβεί καθώς τα κριτήρια, τα οποία σίγουρα δεν είναι αισθητικά, σε οδηγούν, στο όνομα της τηλεθέασης δυστυχώς, τις περισσότερες φορές σε ευκολόπεπτα και “φτηνά” αποτελέσματα.

- Υπάρχουν στιγμές και πράγματα από τα δύο χρόνια του "Δέστε τους" που αναπολείς; Νοιώθω πολύ πιο υγιής ψυχολογικά και πραγματικά ανακουφισμένος τώρα που δεν σχετίζομαι με αυτό. Από τα ελάχιστα θετικά ήταν η συνεργασία μου με τη Ρούλα και η γνωριμία μου με κάποια άτομα που εργάζονται στο κανάλι. Για να σου είμαι ειλικρινής πιο πολύ αναπολώ τη συνεργασία μου τα δυο χρόνια με τον Γρηγόρη στο πρωινό του Μega.

- Κατά διαστήματα παρατηρώ μέσα από τα μηνύματα σου πως κρατάς μια πικρία θα έλεγα για το όλο θέμα που προέκυψε κατά την αποχώρηση σου από την εκπομπή. Τι αισθάνεσαι και τι θέλεις να πεις για αυτά που ακούστηκαν και συζητήθηκαν είναι η αλήθεια πολύ; Ότι ήταν να πω το έχω δηλώσει ξεκάθαρα εδώ και πολύ καιρό. Αποφάσισα να μην συνεχίσω γιατί βίωνα τους τελευταίους μήνες από συγκεκριμένη ομάδα ατόμων ανταγωνισμό και παρασκηνιακή προσπάθεια να περιοριστεί και να αντικατασταθεί ο ρόλος μου. Δυο χρόνια άλλωστε είχα κουραστεί να ακούω πως δεν πρέπει να μιλάω πολύ στον αέρα. Καθόμουν στο καρεκλακι μου, όταν μίλαγα περισσότερο υπήρχε πρόβλημα και όταν δεν μίλαγα καθόλου είμασταν μια χαρά. Περίμενα να λήξει το συμβόλαιο μου και αποφάσισα να μην συνεχίσω παρόλες τις καθησυχαστικές συζητήσεις με τη διοίκηση του καναλιού με την οποία δεν είχα ούτε και έχω κανένα πρόβλημα.

- Λίγους μήνες μετά, έχεις μετανιώσει για την απόφαση σου να μην είσαι στην εκπομπή και στην τηλεόραση φέτος; Όπως σου είπα και πριν καθόλου. Είχα κουραστεί και βαρεθεί ταυτόχρονα. Το να ασχολείσαι καθημερινά, κατά τα δικά μου κριτήρια, με ανούσια θέματα το βρίσκω εξίσου ανούσιο, ψυχοφθόρο και καθόλου δημιουργικό. Η θεματογραφία με την οποία ασχολείται σε ένα μεγάλο ποσοστό η τηλεόραση, αν εξαιρέσω κάποιες πραγματικά καλές εκπομπές, εμμένει να κυμαίνεται σε ένα χαμηλό επίπεδο το οποίο δεν με αφορά. Αυτή η τσίχλα ότι ο κόσμος έχει ανάγκη να ξεχνιέται από τα προβλήματα του δίνοντάς του χαμηλής αισθητικής προγράμματα, δεν με καλύπτει καθόλου προσωπικά. Ο κόσμος δεν έχει ανάγκη να ξεχνιέται με σαχλαμάρες. Αντίθετα η τηλεόραση, ειδικά σε αυτούς τους καιρούς, θα ώφειλε να αποτελεί έναν δυναμικό φορέα ψυχαγωγίας, γνώσης και δημιουργικού προβληματισμού. Έχει παρερμηνευτεί και υποβαθμιστεί η έννοια της ψυχαγωγίας και τη θέση της στην τηλεόραση σε ένα μεγάλο ποσοστό, έχει πάρει το κακόγουστο και το πρόχειρο.

- Πώς σου φαίνεται το "Δέστε τους" για πρώτη φορά από την πλευρά του τηλεθεατή; Μια εκπομπή που σε ένα βαθμό την έχτισες και συ από την αρχή, βίωσες την δύσκολη περίοδο των χαμηλών ποσοστών τους πρώτους μήνες αλλά και την μεγάλη επιτυχία των τελευταίων μηνών και τώρα δεν είσαι μέσα σε αυτή... Το ίδιο σε θεματολογία ,αλλά ευτυχώς για εμένα, χωρίς εμένα. Προτιμότερο για τα δικά μου κριτήρια είναι να βρίσκομαι σε ένα εργασιακό περιβάλλον που δεν θα αισθάνομαι άσχημα για αυτό που καλούμαι να κάνω, δεν θα με προσβάλλει σε επίπεδο συνεργασίας και θα με καλύπτει σε περιεχόμενο, ακόμα και αν αυτό δεν έκανε την κατ’ ευφημισμών μεγάλη τηλεοπτική επιτυχία.

- Στα μηνύματα σου στο twitter μεταξύ άλλων δεν δίστασες να αναφερθείς και σε ..."τρέσες και πλαστικά μπούστα" με τις φήμες να σε θέλουν να αναφέρεσαι στην Κατερίνα Καινούργιου...(Για την συνέχεια κάντε κλικ στο Διαβάστε Περισσότερα)
Δεν ονομάτισα κανέναν, το ζήτημα είναι γενικότερο. Ο καθένας σαν άνθρωπος μπορεί να έχει τους δικούς του προβληματισμούς και ανησυχίες, ακόμα και αν αυτοί είναι μιας τέτοιας περιορισμένης εμβέλειας. Αυτό είναι δικαίωμα του καθενός και μάλιστα δεν ενοχλεί και κανένα. Το προσωπικό μου θέμα είναι ότι από επιλογή δεν θέλω να πλαισιώνομαι από άτομα με τέτοιες ανησυχίες. Είναι αφάνταστα κουραστικό, πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση.

 - Κλείνοντας το κεφάλαιο αυτό, θέλω να μου πεις ποιά είναι η σχέση σου τώρα με τον Νίκο Μουτσινά και τι σε ενόχλησε στην συμπεριφορά του κατά την διάρκεια της συνεργασίας σας.  Δεν υπάρχει σχέση ούτε επιδίωξα να υπάρξει ποτε. Δεν με ενδιέφερε ποτέ και δεν με ενδιαφέρει να συναναστρέφομαι άτομα, με τα οποία δεν έχω να πω κάτι, για λόγους δημοσίων σχέσεων και μόνο. Εκανα υπομονή καθημερινά και περίμενα να περάσουν οι ωρες να φύγω. Το τελευταίο διάστημα προσπαθούσα να έχω μια τυπική σχέση συνεργασίας με όλους. Με τους ανθρώπους που θέλω να έχω επαφή από εκεί μέσα συνεχίζω και έχω. Όσο για τους άλλους δεν είχα και δεν έχω καμία όρεξη να τους συναναστραφώ. Είμαι πολύ χαρούμενος που όλο αυτό αποτελεί παρελθόν.

- Παραμένωντας όμως τώρα σε αυτά τα πολυσυζυτημένα είναι η αλήθεια tweet σου θα σε πάω στην Σίσσυ Χρηστίδου στην οποία πρόσφατα φάνηκε να σε ενοχλεί η επιμονή της σε μια συγκεκριμένη ερώτηση. Τι συνέβη ακριβώς Νότη; Θέλω να πιστεύω πως αυτό έγινε από αμέλεια γιατί οι σχέσεις μου με τη Σίσσυ ακόμα και από το Μega ήταν άριστες και υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση. Παρόλα αυτά, όταν κάνει επανηλειμένα την ίδια ερώτηση στην οποία υπονοείται το δεδομένο της αποχώρησής μου, προφανώς και επιδιώκει μια συγκεκριμένη απάντηση πάνω σε αυτό. Όταν ρωτάς “Τι πιστεύεις ότι έχει αλλάξει φέτος στο Δεστε τους και κάνει επιτυχία” τη στιγμή που το μόνο που έχει αλλάξει είμαι εγώ, είναι σαν να ζητάει από τον καλεσμένο της να παραδεχτεί αυτό το δεδομένο. Δεν της το απάντησε κανένας στον αέρα οπότε και το απάντησα εγώ ο ίδιος στο twitter γιατί μάλλον ήθελε πολύ να το ακούσει.

- Πώς σου φαίνεται η Σίσσυ στην καινούργια της αυτή προσπάθεια στο πρωινό με τον Χρήστο Φερεντίνο; Καλή επιτυχία εύχομαι και στη Σίσσυ και σε όλους.

- Ποιά είναι τα αγαπημένα σου πρόσωπα που όταν τα βλέπεις στην Tv "κολλάς" και ποιό πρόγραμμα θα μου "πέταγες" τελείως από τον τηλεοπτικό χάρτη; Τα αγαπημένα μου πρόσωπα και προγράμματα είναι λίγα και νομίζω είναι πολύ εύκολο να εντοπιστούν μέσα σε μια θορυβώδη μετριότητα και σαχλαμάρα. Και αυτό γιατί στόχο έχουν να ψυχαγωγήσουν επί της ουσίας και όχι να αποχαυνώσουν. Να δημιουργούν προβληματισμούς σε μια δημιουργική βάση και όχι να λειτουργούν σαν παυσίπονο ή υπνωτικό ενάντια σε μια μίζερη καθημερινότητα. Τα νούμερα  της τηλεθέασης δεν θα πρέπει να αποτελούν το μοναδικό κριτήριο για μια ολοκληρωμένη και άρτια σε περιεχόμενο και ουσία τηλεοπτική παραγωγή. Αντίθετα, όταν πορεύεσαι με γνώμονα μόνο την τηλεθέαση γίνεσαι  ή σε αναγκάζουν να γίνεις εσύ ο ίδιος νούμερο. Υπάρχουν εκπομπές που νοιώθεις ότι έχουν να σου προσφέρουν κάτι ουσιώδες και σε πηγαίνουν παραπέρα όταν τις παρακολουθείς και υπάρχουν άλλες που νοιώθεις το λιγότερο κατάθλιψη και μιζέρια μέσα στα πολύχρωμα σκηνικά τους.

- Στην τηλεόραση θέλεις να επιστρέψεις Νότη; Έχεις δεχτεί προτάσεις για κάποια project; Ναι έχω δεχτεί αλλά δεν με κάλυπταν σε επίπεδο περιεχομένου. Διαφωνώ κάθετα με τη λογική δουλειά να έχω στην τηλεόραση και ότι να ‘ναι και το έχω κάνει πράξη αρκετές φορές. Προτιμώ να δουλεύω διπλάσιες ώρες σε ένα άλλο δημιουργικό αντικείμενο παρά να γυρίζω το βράδυ σπίτι μου και να μετανιώνω για μια χαμένη μέρα.

- Κλείνοντας τι να σου ευχηθώ για το άμεσο μέλλον; Τι θέλεις να σου συμβεί; Να έχω πάντα τη δυνατότητα της επιλογής. Όπως μου είχε ευχηθεί ένας φίλος...

Κλείνοντας να ευχαριστήσω πολύ τον Νότη για την όμορφη συζήτηση που είχαμε και να του ευχηθώ τα καλύτερα σε ότι κάνει! 

"Πρόσωπα 19/3"

Αλέξανδρος Κούρτης

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !