Νέα συνέντευξη από την Brenda Asnicar!

0
Γεια σου Brenda, είναι αλήθεια ότι θα κυκλοφορήσει ένα σόλο άλμπουμ μόνο με σένα αυτόν τον καιρό;;;



Ναι,αυτόν τον καιρό γράφω διάφορα τραγούδια στο σπίτι μου, όπου θα δημιουργηθεί και ένα Ministudio μόνο δικό μου, είμαι ανοιχτή για νέους ήχους. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν πολύ λίγα για μένα, επειδή μόνο έχουν δει τους χαρακτήρες στην διμοσιότητα και όχι στην πραγματικότητα.

Ποιος ή τι ακριβώς ενέπνευσε να γράψετε τραγούδια;;;;

Πολλά πράγματα και καταστάσεις. Το τελευταίο τραγούδι που έγραψα ήταν ενώ
παρακολουθούσα τη θάλασσα από το παράθυρο του δωμάτιο του ξενοδοχείου. Ωστόσο, θα ήθελα να γράψω για αγά
πη και συναισθήματα...-Ακόμη και σε περιόδους θλίψη, στην πραγματικότητα, γράφω καλύτερα σε αυτά τα μέροι παρά σε πολυκοσμία.

Την ιστορία με τον Carlos Tevez έχει επηρεάσει κατά κάποιο τρόπο τα τραγούδια;;;;

O Carlos ήταν μια μεγάλη αγάπη, είναι φυσικό ότι υπάρχουν πολλά της ιστορίας μας σε τραγούδια μου,έχει αφήσει και πολλά συμάδια του σε αυτά!..!

Γιατί εσείς δεν βλέπετε πια τον Carlo Tevez...είναι δικία σας προτοβουlία;;;;

Όχι,το αίσθημα ήταν πολύ ισχυρό και βαθύ, αλλά είχαμε υποχρεώσεις που διατηρούνται με μια σειρά υποφέρουμε και οι δύο αλλά είναι παρελθόν. Και ήταν δύσκολη η απόφαση αυτή, αλλά και η καλύτερη κατά την γνώμη μας.Μετρά το οτι εσείς μπορεί να μας θέλετε μαζί αλλά εμείς θέλουμε να κάνουμε μια νέα ζωή!;;!

Πώς βλέπετε τον εαυτό σας στο μέλλον θα συνεχίσετε να ασχολείστε με το τραγουδί;;;

Casada,γλυκία μου φυσίκα και ΝΑΙ το τραγούδι , ο χορός και...είναι η ζωή μου.Απο αυτό πέρνω ενέργεια και είναι κάτι που με γεμίζει περιφάνια.Όπως έχω πει και πρίν μέρες αυτόν τον καιρό νιώθω καινούργια...νιώθω μικρή σε σώμα μεγάλης γυναίκας.

Μετά το "Patito Feo" έχετε λάβει πολλές προτάσεις εσείς και οι Συμπρωταγωνιστές σας;;;

Ναι, μπορώ να φανταστώ πολλές! Όμως, φάνηκε ότι ήταν στο αίμα ολών μας δώθηκε επιτυχία και διπλασιάστηκαν οι τηλεθεάσεις μέσα σε 1 σχέδον βδομάδα απο το όταν ξεκίνισε. Δεν αισθάνονται πόσο χαρούμενοι είμασταν.Όσο για εμένα έχω δεχτεί κάμποσες αλλά δεν ήταν στα δικά μου γούστα.

Υπάρχει κάποιος στην καρδιά σας τώρα;;;;

Όχι, δεν είμαι μόνη. Όμως, είμαι περίεργει να μάθω τι μου επιφυλάσσει το μέλλον για μένα και για το επόμενο αγόρι που θα μπεί στην καρδία μου.Θέλω κάποιον που να είναι ευαίσθητος , καλός μαζί μου..αγαπησιάρης και πάνω απο όλα να κατανοέι την δύσκολη ζωή που έχω με την δουέια μου, που είναι οτι πιο σημαντικό έχω...πέρα απο την οικογένεια μου.

Αν σας έλεγε να εγκαταλήψετε την δουλεία σας για την αγάπη σας , τι θα κάνατε;;;;

Κοίτα όλοι φεύγουν και όλοι μένουν.Δηλαδή τα αγόρια φεύγουν οι δουλεία όμως θα μείνει και θα είναι αυτή που θα μας συντηρεί στην επόμενη ζωή μας.!
Πέστε κάτι τελευτέο στους οπαδούς σας;;;
Ένα πράγμα μόνο είναι όλη μου η ζώη.Χωρίς αυτούς δεν μπορώ να συνεχίσω.Με κρατάνε στα πόαδια μου και με βοήθουν να προχωρώ μπρόστα και ΜΟΝΟ.Τους ευχαριστώ τόσο για όλα τα δώρα τους , όπως είκονες,σελίδες για μένα , και και και.Απλά θέλω μόνο ένα πράγμα να σταματήσουν να διμιουργούν ψεύτικα προφίλ που παριστάνουν εμένα.Εγώ για το έχω ή δεν έχω δεν αφορά κανέναν.Είναι κάτι που παραμένει άκομα κρυφό απο όλους.Έχω μόνο φίλους και συγγενείς.
Σας αγαπώ τόσο πολύ , σας ευχαριστώ πολύ τα λέμε παίδια αντίο.Πάντα να έχετε γέλιο στην ζωή σας.Φιλιά με αγάπη Brenda Asnicar.♥                superbrendaasnicar.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !