«Είμαι απόλυτα καλυμμένος από την κοπέλα μου »!

0
Σε αναμονή βρίσκεται ο Νίκος Αναδιώτης και το υπόλοιπο καστ των «Βασιλιάδων», αφού ακόμα δεν έχουν κανένα νεώτερο όσον αφορά στο πότε θα ξαναρχίσουν τα γυρίσματα.

Σύμφωνα με το star, ο ίδιος δήλωσε «Δεν μας έχουν πληρώσει αυτά που μας χρωστάνε, αλλά δεν πιστεύω να χάσουμε τα λεφτά μας. Κάνουμε λίγη περισσότερη υπομονή, όπως όλος ο κόσμος άλλωστε», δήλωσε ο ηθοποιός. Όσο για την σχέση που διατηρεί τα τελευταία δύο χρόνια είπε πως ήδη της έχει κάνει πρόταση γάμου αλλά ξεκαθάρισε πως:

«Δεν έχουμε ορίσει ημερομηνίες ακόμη. Κάποια στιγμή θα παντρευτώ. Τη γυναίκα την έχω βρει, τώρα το χρόνο και το μέρος όχι ακ
όμα», είπε.

Παρόλο που οι φίλοι του, του λένε ότι ενδεχομένως να είναι μικρός για γάμο εκείνος δηλώνει:
«Άλλοι μου λένε ότι είμαι μικρός για γάμο, αλλά δε νομίζω ότι θα γνωρίσω κάτι καλύτερο στη ζωή μου. Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο. Δεν θέλω να το ψάξω κιόλας, είμαι καλυμμένος απόλυτα», τόνισε.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !