Όλα οι Stars του «Dancing» στο πάρτι της Raxevsky

1
Όλα τα αστέρια του «Dancing with the Stars» βρέθηκαν στην χθεσινοβραδινή εκδήλωση της εταιρίας ρούχων Raxevsky για την νέα κολεξιόν ρούχων της εταιρίας που θα διαφημίσει η Ζέτα Μακρυπούλια.

Η τελευταία ρωτήθηκε για τις φήμες και τα όσα γράφονται για την σημάδια ανορεξίας που παρουσιάζει. «Απλά κοιτάξτε με κι αν είμαι στα όρια της ανορεξίας πείτε μου. Ίσα-ίσα που αυτές τις μέρες έβαλα και τρία κιλά και δεν ξέρω πως να τα χάσω». Ο Αργύρης Αγγέλου στην ερώτηση πως αντιμετωπίζει την αυστηρότητα των κριτών είπε: 
η συνέχεια

«Είμαι τόσο χαρούμενος όταν τελειώνουν τα ενάμιση λεπτά και το πρώτο άτομο που βλέπω είναι Ζέτα. Αλλά δεν σκέφτομαι πραγματικά την αυστηρότητα των κριτών, δουλεύω μία εβδομάδα εντατικά το χορευτικό μου κομμάτι και απλά χαίρομαι που το έφερε εις πέρας». 

Ο Γιώργος Γερολυμάτος απάντησε στους επικριτές του για τις δηλώσεις που έκανε για την τελική πεντάδα «Κανείς δεν θα μου απαγορέψει να έχω την άποψη μου. Δεν μπορείς να μου απαγορέψεις την άποψη μου να πιστεύω ότι πέντε άτομα θα πάνε σίγουρα στον τελικό! Καθένας έχει τις προβλέψεις του. Έτσι δεν είναι?». Ο Τρύφωνας Σαμαράς εμφανίστηκε στις κάμερες με γυαλιά ηλίου και δήλωσε πως αυτό που συμβαίνει φέτος με το «Dancing with the Stars» δεν το περίμενε. «Φαίνεται πραγματικά η δύναμη της τηλεόρασης». 

Τέλος οι συμμετέχοντες ερωτήθηκαν από συνεργείο του Star και για τον χαρακτηρισμό «νούμερα» που –κατά το δελτίο ειδήσεων του καναλιού- είπε η Ελένη Μενεγάκη. Ο Κώστας Μαρτάκης είπε: «Μου τηλεφώνησε η Ελένη, είδα και το απόσπασμα στο Internet και ξέρω ότι δεν το είπε», αλλά και η Αγγελική Ηλιάδη δήλωσε: «Δεν συμβαίνει αυτό που λες, είδα το απόσπασμα ξέρω ότι δεν το έλεγε για εμάς». Αλλά και ο Αργύρης Αγγέλου δήλωσε: «Είδα την εκπομπή. Δεν στέκει αυτό που λες!».

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. Εχω σκασει στα γελια.Το σταρ εχει ξεφτιλιστει κανονικα.Η ελενη τους τα πε μια χαρα.Ολοι οι διαγωνιζομενοι εχουν ταχθει υπερ της.Για να παρει τηλεφωνο η ελενη τον μαρτακη πρεπει να ντραπηκε η γυναικα.Το ειπε αλλωστε, αφου ζητησε και συγνωμη, αν την παρεξηγησαν.χαχαχαχαχα εγινε ρεζιλι το σταρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !