Άδωνις Γεωργιάδης:Ήταν δύσκολο στοίχημα το «Daily» και το ήξερε ο ΑΝΤ1

2
Καλεσμένος στην «Πρωινή Μελέτη» ήταν ο Άδωνις Γεωργιάδης και μίλησε για τη σύζυγό του, Ευγενία Μανωλίδου και το «Dancing with the Stars Daily».
«Είμαι μεγάλος θαυμαστής της Ευγενίας. Είναι πολύ λαμπερή και πολύ αστραφτερή.Ήταν δύσκολο στοίχημα το «Dancing with the Stars Daily» και το ήξεραν όλοι στον ΑΝΤ1. Πιστεύω θα τον βρουν τον δρόμο τους, δεν ανησυχώ.Στην πρώτη εκπομπή μιλούσε γρήγορα και μου θύμισε Άδωνι Γεωργιάδη! Θεωρώ ότι η Ευγενία είναι ο εαυτός της φέτος.Πέρυσι ζήλεψα αφόρητα την Ευγενία αν και είχε προσπαθήσει να μου το κάνει όσο πιο ανώδυνο γινόταν. Ο χορός γενικά προκαλεί ερωτικούς συνειρμούς. Μου έφερνε όμως τις χορογραφίες και ήξερε πώς έπρεπε να φερθεί».
«Δεν σχολιάζω αυτά που κάνει τηλεοπτικά η Ευγενία γιατί θα ήταν άκομψο εκ μέρους μου. Ότι έχω να πω, της τα λέω προσωπικά και όχι στην τηλεόραση».

Δημοσίευση σχολίου

2Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. pw pw bariemai pia me ayto to zeygos! eleos pia! ean den antexeis thn kritikh ase thn spiti na magireyei, twra pou emathe kai sto masterchef! eleos pia!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. o bouboukos xanaxtupa
    sta sovara themata pou talaipwroun to topo !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !